Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 12. november 2013

Siste uka med sexslaven for denne gang.

Det har vært en fin fin tid sammen med sexslaven. Selv om ikke det har blitt sex hver dag, har de gangene det har vært noe, vært maksimalt utrolig godt.

Det har til tider vært så vått rundt beina mine at verken underlag eller håndkle har holdt. Måtte rett og slett frem med moppen eller tørkerullen og begynne å tørke gulvet.

Har hatt noen dype helt vannvittige gode analknull. På en god dag, er nok det favoritten min.

Ellers har nesten hele hånden vært inni bak mens han har slikket meg så det har spruta ut.

Ble ingen avstøpning av kuken hans, men håper jeg får mulighet til det en gang.

Ellers har jeg en meget flink vikar og det skal bli godt å møte han igjen + vikaren som står i skapet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar