Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 18. januar 2014

slave drusla

I kveld har jeg vært så heldig å få kjørt slave drusla skikkelig. Det ble etter min mening en kjempe fin setting.
Må si det er så deilig å drive å ordne i stand til en setting. Bygge seg opp mentalt til det en har planer om å gjøre. Selvfølgelig kan ting gå i en annen rettning, det kommer jo litt an på hvordan slaven reagerer.
Liker å ha en plan og i kveld hadde jeg laget en bra plan som jeg var innstilt på å få igjennom.

slave drusla er ALLTID presis, som en slave skal være. Så da klokka var 17.00 knakket det forsiktig på døra.
Før slaven fikk komme inn i varmen ga jeg henne noen konkrete beskjeder som hun måtte utføre før hun fikk nye beskjeder.
Etter at utstyr og annet var tatt frem, ble slave drusla bundet opp etter taket med armene. Nå skulle hun spankes så hun ble skikkelig mør og ikke minst rød.
Etter lyde å bedømme så slår jeg nok hardt nok. Og siden ikke slaven nevnte noen kodeord som vi har på forhånd avtalt, så fortsatte jeg en god stund.
Måtte kjenne etter i fitta hennes om hun var med og det var hun virkelig. slaven var skikkelig våt, og våtere skulle hun jaggu få bli.

Etter en god spanink får slave drusla beskjed om å sette seg. Imens chatter jeg litt med Master som også er med på settingen via Skypecam. slaven har godt av å vente. Vet hun er meget nervøs i kveld for hun skal få bolt over klitten.
Er ikke for ingen grunn at tingene er satt opp sånn dem er, det er ment for at slaven skal bli ekstra nervøs.

Slaven dursla får beskjed om å sette seg på benken. Nå er det brøstene som skal få gjennomgå. slave drusla hater brystklyper og det igjen gjør jo at jeg elsker å bruke dem. Er jo sadist, så ikke fortell meg hva du ikke liker, hehehe
Det blir ikke bare en klype på hvert bryst, men vi setter på mange på hver.
Etter på tar jeg pisken og slår dem av etter at dem har fått sitte på en stund.

slave drusla hyler i, og det er jo bare god lyd i mine ører.

Siden slave drusla har litt problemer med å gi meg svar raskt nok når jeg snakker til henne, har hun en del straff til gode. Så jeg tar og legger henne på ryggen på benken og ber henne løfte opp bena.
5 slag med spanskrøret er første straffen.

En annen ting slave drusla sliter litt med er små svaring til Miss Pain og at hun ler. Hun ler ikke fordi det er morsomt, men mer fordi hun blir veldig usikker og redd.
Dette skulle prelles av i kveld.

Midt i settingen måtte jo slave drusla få litt goder også. Skal jo ikke bare være straff og smerte i en setting.
Så jeg binder henne godt og tester ut min nye dildo. Det er nok ingen g punkt dildo, men den jobbet godt.
Glassdildoen derimot er vel den beste g-punkt dildoen jeg har. Alle som har fått testet den har spruta, selv om de aldri har gjort det før.
Og slave drusla SPRUTER. Flere fine stråler i fin bue ned på gulvet, på buksa mi og nesten laptopen som sto på bordet en meter unna.

Men en kan ikke bare ha det godt, så nå var tiden inne for å få satt inn bolten på slave drusla.
slave drusla hadde kjøpt flere smykker og nåler, så alt skulle være klart.
Vasket godt med jod først, og hender i sprit. Sterilt dekkunderlag.
Fikk merket hvor bolten skulle settes og jobbet med å få tangen riktig satt på.
Da var det bare å kjøre nålen igjennom. Det vil si, det er ikke bare bare, for skinne på klitten er meget seigt, så en må virkelig trøkke til. Det gikk veldig bra, så var det bare å få satt bolten på. Hmmmmmmm
Nålen var for liten, grrrrrrr Heldigvis har vi en bolt som er mindre så det gikk veldig bra.
Ellers hadde det vært kjedelig å måtte dra ut nålen igjen.
slave drusla var kjempe flink, ikke mye lyd da inngrepet ble gjort. Og resultatet ble meget fint.

Etterpå tok vi litt bilder og jeg følte at settingen i grunn var ferdig, men neida. slave drusla ville ha mer hun og det var jo bra for det var ett par ting jeg ikke var ferdig med.

Først er det opp med armene igjen og hun får spank som aldri før. Nå hjelper det ikke med verken gråt eller skriking. Skal jeg stoppe nå, får hun jaggu si RØDT:

Så er det ned over en stol. slave drusla må jo få min signatur. Finner ut at bare en P vil være for lite, så jeg skriver like godt PAIN.
Etterpå heller jeg stearin fra to kubbelys som har stått og brent mens settingen har pågått.
Baken blir lilla og lys rød.

Da alt er over blir slave drusla sittende stille på gulvet en god stund. Får litt vann å drikke, men sitter fortsatt stille. slave drusla liker dette, å få være helt nede.
Går inntil henne flere ganger og hører om alt står bra til.
Det er viktig å passe på slaven også.

Før slave drusla dro fikk hun en oppgave av meg. Det var at hun skulle komme med 5 nye ting hun ville gjøre i neste setting. Det kunne være ting hun ikke hadde prøvd før, eller var litt tent på.
Legger ut disse punktene når hun kommer med dem.

Hele settingen ble vist over camen på skype, så Master Wheeli og subjenta fikk se hele seansen.
Master fikk også lov å komme med innspill om han ville.

Her er bordet klart før settingen.


 På med mansjettene.
Slik sitter en lydig slave.

Bøyer seg ned for Miss Pain.

slave drusla elsker klyper, hehehe
Fine merker etter klypene.


 Så var det å få satt inn kanylen.

Ble meget fornøyd med utsmykkingen.

Signaturen min.

Finale. slave drusla ville gjerne ha litt mer spank, og det fikk hun.

Fin rumpe med stearin.

11 kommentarer:

  1. Jeg må si først tusen takk til MissPain og Master at jeg fikk overvære settingen mellom Miss og slave drusla. Jeg ble kjempekåt av alt det Miss gjorde med drusla i kveld, og det ble en vellykket setting for begge to så det ut som ja, og jeg følte virkelig at det kunne like godt være jeg som var der og tok imot det Miss serverte.
    Master måtte bli streng til meg flere ganger fordi jeg tuklet med meg selv, da jeg ble så
    kåt og klarte ikke ha fingrene unna .Fikk lov å onanere flere ganger ikveld under styring av Master. Kjempe herlig kveld, og takk til deg også drusla, Bedre enn å sitte å glane på tven ja. mmm

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var hyggelig å høre subjenta. Håpet jo på at det skulle gjøre sånn at du ble revet med og det gjorde du jaggu også ;) Neimen ikke mange som får overveie noe setting i fra klinikken, men trofaste lesere kan jeg gi visse unntak vet du.
      Var veldig moro å se hvordan du satt og vred deg i stolen der du satt, selv om jeg var opptatt en del, var det rom for å gjøre andre ting mens slave drusla måtte sitte på gulvet å komme seg ned.

      Slett
  2. Aller først er det på sin plass å takke Miss Pain for alt hun gjorde i går. slavedrusla kom på plass. Følte en stor tillit i går til Miss Pain, og regner med at det var det som gjorde susen. Jeg jobba hardt for å slippe taket, og det var ubeskrivelig å gi slipp - havnet helt i dvale... slavedrusla er litt sta, kanskje derfor Miss Pain måtte slå helt til drusla begynte å grine.
    Hvis dere har lyst kan dere lese mer om dåpen i går inne på slavedruslas blogg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var en sann glede å styre deg i går slave drusla. Meget flink var du.

      Slett
  3. Takk for det, Miss Pain. nå er slavedrusla satt så på plass at hun ikke helt klarer å fungere som et tenkende vesen. I natt ble jeg kjempevarm, akkurat som om hele kroppen brant. Det var vanskelig å sove... Sovnet til slutt igjen, men da drømte jeg at jeg var tilbake hos deg, og da fikk drusla ikke sove mer. drusla tenker på de 5 punktene du ba henne lage. Har kun funnet 3, men jobber med saken

    SvarSlett
    Svar
    1. Dyktig slave du drusla. Du gjør det jeg ber deg om. Veldig bra.

      Slett
  4. Ser ut som Miss Pain har gode tider:)
    Spennende setting;)

    SvarSlett
  5. Denne slaven bøyer seg ydmykt for deg miss pain. Fikk tenning av dette. Er vel ikke helt bra og få tenning når jeg trenger straff; -(. Kåt hele dagen og burde vel kanskje settes ordentlig på plass:-(. Hater sounding og klyper. Så hadde kanskje vært på sin plass

    Slave Kay

    SvarSlett
  6. Må bare fortelle at det er kjempedeilig å ha bolten på plass! Den ligger fint å hviler på klitorisskaftet, og dunker borti bunnen av den. Miss Pain har vært superflink til å få den plassert akkurat der drusla trengte å ha den - er nå alltid klar og våt... Til dere som er engstelige for smerte: ikke verre enn 5 harde med spanskrøret! Det gjorde ikke vondt etterpå heller, og etter ei uke er alt helt fint!

    SvarSlett
  7. For en herlig blogg, og for et herlig innlegg! Tenner også enormt på gynoleker (er kvinne) og det er litt godt å vite at en ikke er alene om det:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei du er nok ikke alene om det. Har tent på dette i flere år. Fikk endelig råd til å kjøpe meg skikkelig utstyr for det er viktig. At det er sterilt og engangs utstyr.
      Ta gjerne kontakt på skype om du vil. Kaller meg red-bicco. Husk å skriv at du kommer fra bloggen. Leser. Så jeg ikke slipper inn noen jeg ikke vet hvem er.

      Slett