Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 2. februar 2014

slave drusla

Er den stolte eier av slave drusla.
Det skal bli spennende å oppdra henne fremover.
Hun virker som en lærevillig slave noe Miss setter pris på.

slave drusla er ingen slavinne jeg deler med andre mannlige slaver, bare så det er sagt.


drusla fikk i oppgave å finne en video i dag som hun skulle dele med meg. Og her er det hun sendte meg.
Synes det var en høyst opphissende video, masse lidenskap og flott filming.

drusla,s video til Miss Pain

Til lørdagen skal drusla besøke Master Wheeli og hans slavinne subjenta. Håper hun får stilt sin nyskjerrighet. Og at det blir en fin aften for dem alle.
Viktig at slave drusla har det bra, på godt og vondt.

Gleder meg veldig til neste setting. drusla har alt opparbeidet seg straff og det blir nok ikke noe mindre ettersom dagene går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar