Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 4. februar 2014

slavekreket og Gipp slaven

I dag har jeg hatt besøk av to slaver.
Først kom slavekreket innom på kaffe for samtale og bli kjent. Vi fant kjemien med en gang og slaven var en erfaren slave.
Det er litt moro for da kan en dra det litt lengre og slaven vet hva det handler om.
Begge har vi interesse av å lage bdsm utstyr så det var jo artig.

Senere i kveld hadde jeg besøk av slave Gipp. Han var hos meg for flere år siden, da jeg bodde ett annet sted. Det var hyggelig å møte han igjen.
Siden han hadde en avtale han hadde brutt, ble det en del spanking på han. Noe han egentlig likte veldig godt, selv om han aua seg litt.
Rompa bli god og rød og fikk til slutt min signatur på begge sider.

Ellers koser jeg meg med sexslaven på camen om kvelden. Deilig å se han onanerer, selv om jeg heller skulle hatt kuken hans her NÅ:
Savner så å bli tatt i baken at jeg blir gal, men har lært meg å være tålmodig.
Vet det kommer dager det blir mye deilig sex med slaven.

11 kommentarer:

  1. Det var hyggelig å være på kaffe besøk hos Miss Pain i går.
    Godt å se at hun er erfaren og håper hun tar meg under sin vinge fremmover

    SvarSlett
  2. Var veldig hyggelig å bli kjent med slavekreket også. Skal nok passe på deg og gi deg det du fortjener etter vært.
    Får starte litt rolig før det fulle alvoret kommer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Slavekreket har full forståelse for det

      Slett
  3. Skal også Hjelpe Miss Pain med å få laget noen nye BDSM møbler som gjør det enklere for henne å tukte sine Slaver

    SvarSlett
  4. Takker for besøket hos Miss i går. Er fortsatt god og sår. Tusen takk for behandlingen
    Hilsen Gipp

    SvarSlett
    Svar
    1. Hørtes deilig ut at du fikk en fin behandling, var selv bare på kaffe møte, men det kommer vel mer vist jeg har forstått Miss rett

      Slett
  5. Vi er ganske så heldige som har fått æren av å møte Miss Pain :-)
    Sub23

    SvarSlett
    Svar
    1. skal være sikkert og vist

      Slett
  6. Fin lesning og spennende settinger... me like...

    SvarSlett
  7. Det var bra Jørgen. Du får melde deg som Følger av bloggen så går du ikke glipp av noe.

    SvarSlett
  8. Mye God lesing for 'en som ikke møtt Miss Pain, men som lever i "håpet"..om ikke bare å lese

    "DonP"

    SvarSlett