Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 31. oktober 2014

Helt ren

Ja nå sitter jeg her etter et besøk av en slave som kan det med å tømme.

Selv synes jeg dette er veldig spennende og skal gjøre dette med min sexslave når han kommer.
Det vil si, vi skal gjøre det på hverandre.

Da er det kjekt å ha fått prøvd det skikkelig ut selv. Med det mener jeg at en blir fylt opp så ofte at det vannet som kommer ut er helt rent. Det tar sin tid men var verdt arbeidet.

Er sikker på at jeg letta noen kilo, hehe Og det var veldig behagelig når det var gjort.

Som belønning måtte slaven massere Miss litt. Det ble en trivelig fredagskveld og en erfaring rikere.
Litt sår, men vet at med litt olje først så tørrer ikke vannet slimhinnen bak.

Så nå er jeg klar for nok en gang å møte sexslaven min igjen.

2 kommentarer:

  1. Hei

    Fin blogg med mye spennende innhold. Siden det ikke er (har i alle fall ikke funnet det :-) ) mulig å sende deg en epost, legger jeg heller igjen en melding i kommentarfeltet.

    Jeg driver i bransjen for å si det slik, med esensual.no samt en etterhvert stor blogg som begynner å få opp besøkstallene. Jeg har også interesse for tematikken BDSM og har et nystartet samarbeid med Chains i Møre.

    Jeg kunne godt tenke meg å invitere til en sak eller flere fra deg omkring det du/dere holder på med og som kunne publiseres på vår blogg (og selvfølgelig linke til bloggen din)

    Vi er opptatt av å spre kunnskap, motarbeide fordommer og trangsynthet, støtte grupper med nisjeinteresser og bidra til at flere ser på seksualitet uansett interesse som noe naturlig.

    Ta gjerne kontakt med meg via kundeservice på kundeservice@esensual.no dersom du kunne tenke deg å diskutere litt mer for å se om det kunne være verdt å ta det et skritt videre.

    Uansett, ha en fin fin helg.
    Steven

    SvarSlett
  2. Hei Steven
    Har fått bloggen godkjent av kink.com og ble bedt en tur over dit for å teste ut noen sexmaskiner.
    Etter flere år med reklame derfra fikk jeg melding fra blogspot at det ikke var lov med reklame. Er ikke så gla i andre reklamer da jeg har mine faste steder jeg handler tingene mine på.
    Du kan legge meg til på skype om du vil. red-bicco er mitt nick der.
    Så skal jeg fortelle deg mer om min bakgrunn.

    Mvh
    Miss Pain

    SvarSlett