Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 1. november 2014

Verden er ikke stor

Fikk besøk her om torsdagen av en slave som hadde visst vært hos meg før for lenge siden.

Den gangen kom han uten å se hvor han var kommet. Det vil si at han hadde fått beskjed om å kle av seg i gangen, ta på mansjetter og øyebind før han banket lydig på døren og ventet på klarsignal.
Så gikk han inn i stua og der satt vi 4 stk. Han ble da kjørt av en annen Domina enn meg, men jeg var ivrig tilskuer husker jeg og hjalp til.

Så flere år etter var han jammen tilbake. Vi hadde skrevet litt sammen på skype, men ikke så mye at jeg kjente han igjen.
Han var veldig ivrig på at det skulle bli noe mer enn bare kaffemøte, men sa at sånt likte jeg å ha det.
Liker å bli kjent med slaven før en durer i vei med noe opplegg. Siden jeg ikke har møtt dem før.

Vi satt og pratet en stund, kartlaget ting slaven likte og ikke likte. Hvor han ville strekke grensene sine osv.

Siden vi ikke var helt ukjente for hverandre lovet jeg å kjøre han litt før han dro hjem. Han var jo ikke helt ny.
Bandt han fast i sengen og koblet til massasjeapparatet og satte meg inn i stua og så litt på tv,n mens han fikk ligge å pines litt.

Tror vel egentlig ikke at det var så veldig vondt, ikke etter lyden å bedømme.
Litt ballestrekk måtte til også.
Det hele ble avsluttet med at slaven fikk lov å onanere og kjøre vibben selv til han kom.

Det var en hyggelig og veloppdragen slave.
Gleder meg til nye settinger.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar