Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 6. desember 2014

Under opplæring

Ja så har Kellytøsa vært her igjen. Like ivrig til å lære som sist hun var her.
På grunn av litt ulydighet så ble tøsa først straffet for tidligere ting hun hadde gjort uka som var. Og har nå lovet å adlyde Miss i det vi har blitt enig opp.

Vi satt og ned skrev en slags kontrakt der det står en del punkter som tøsa må forholde seg til.
Jeg har også mine ting jeg skal hjelpe tøsa med også, sånn at hun en dag kan sende  henne videre til den Misstress som fortjener henne og omvendt.
Håper tøsa er klar til sommeren, noe jeg tror kommer til å gå kjempe fint.
Med den fremgang som hun viser, tror jeg ikke det blir noe problem.

Hun ville gjerne få oppleve å bli pakket inn i plast stående noe hun fikk + at det ble en real spanking på henne også.

Holdt på en stund og lagde fint rødt hjerte på baken hennes med stearin. Fikk også bundet henne skikkelig opp. Planen var at stearinen skulle stå igjen som et hjerte, men tøsa klarte ikke å stå rolig.
Noe som straffet seg etterpå..


Etterpå ga tøsa Miss en nydelig massasje, tøsa er virkelig en god massør. Og Miss nyter i fulle drag både på den og den måten.

Når massasjen var ferdig ble det tid for litt drikke og deretter hadde jeg flere planer for tøsa i kveld.
Får besøk av en slave til tirsdagen og da skal også tøsa få komme. Så jeg måtte teste ut hvor flink hun var til å suge kuk og hvor langt hun klarte å få den inn.

tøsa var flink og til slutt klarte hun å ta imot hele dildoen. Litt brekking ble det, men det liker bare Miss.
Tok litt pustekontroll på henne også, lurt å trene litt på det når en skal ta imot en stor kuk med tiden.
Alt i alt synes jeg det ble en fin fin kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar