Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 20. desember 2014

weekend setting med slaven nolimits

Ja da var fredagen kommet og jeg ser frem til en lang weekend med slaven.
Har allerede lagt ut plan på hvordan den skal være, så jeg må si jeg gleder meg veldig.
Ikke ofte jeg har en klinikkslave men nolimits er med på det meste.

Først gjør vi klart rommet og tingene. Uten i fra ser det nå ut som jeg har rømt,. Alle vinduene er dradd ned med svarte persiener.

Her ligger sprøytene klare flyt med sterilt saltvann som slaven skal få.

Om behovet skulle melde seg har vi litt bedøvelse. Noe jeg tror vi kan droppe. Slaven liker litt smerte.
Her skal det tøyes og fistes.
Her er slaven klar for å legges på benken.
slaven er tømt skikkelig. Miss sjekker , rent og pent. Nå er det bare å tøye i vei.
Kuken må jo få sin behandling den også.
Her sys det.
Miss er virkelig i sitt rette ess nå.
Litt godt også.

Det endte med at slaven fikk en skikkelig utløsning og var meget fornøyd med settingen for denne dagen.
Skriver mer om lørdagen når dagen er over.

2 kommentarer:

  1. drusla er sikker på at slaven må stole 100% på Miss Pain - ellers hadde han ikke turt å la henne holde på slik... Tenk om hun hadde sydd igjen hele pikken, så det kun var mulig å tisse - men ikke runke seg? Kanskje det var en god idé, Miss?
    Det er vanskelig å avstå fra runking, når man er kåt...
    Hvorfor liker klinikkslaver nåler?
    drusla hadde heller tatt 30 piskeslag i stedetfor en nål!
    P.S. Ser at pungen ble stor ja, fikk slaven lukket gylfen , eller måtte han gå med den åpen? Det passer seg vel best for en slave skulle jeg tro...

    SvarSlett
  2. Planen var å sy igjen, men Miss hadde ikke fått tak på skikkelig nåler.
    Det å grue seg veldig gjør at en blir kåt for mange, det samme er smerte.
    Nå har jeg prøvd begge deler, og det lille stikket er ingen ting mot all den spanken du fikk drusla.
    Joggebukse er tingen vet du. slaven satt bredbent en stund etterpå.

    SvarSlett