Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 16. juni 2016

Testing av fotoutstyr

I dag har det vært en travel dag. Først hentet jeg Master, så kjørte vi til Drammen for å hente det nye fotoutstyret han hadde bestilt. Veldig flott, mer info på Camp Pain,s side.

Deretter dro vi for å spise middag i det fine været. Så bar det hjem for å åpne og teste ut alt det fine utstyret.
Det ble mange mange bilder og Master ble overrasket hvor greit det var å bruke utstyret, sånn at vi ikke måtte sitte med nesa i bruksanvisningen hele dagen. Det hadde vi jo ikke tid til. Det kommer tross alt en sub her i morgen som skal under linsa.

Vi gleder oss veldig alle sammen. Tenker suben har litt sommerfugler i magen akkurat nå og tenker mye på hva som skal skje i morgen.
Det vil bli en herlig blanding av fotoshot og setting. Master bak kamera mens jeg holder styringa og pisken. Ikke mange timene til nå.
Nå tar Miss kvelden, skal bli godt å få ladet seg opp.

3 kommentarer:

  1. Det var en flott og herlig dag og Miss Pain måtte stille opp som "forsøkskanin." Det ble mange flotte bilder og jeg må anse at studioblitsene nå er "innkjørte" og jeg er klar for nye oppdrag om rundt 18 timer med ny sub og modell. Spennende og moro og utfordrende skal det bli :)

    SvarSlett
  2. Jøss, jeg er naturligvis veldig tent på å følge aktiviteten videre, men jeg er nesten enda mer nysgjerrig på det nye foto-utstyret. Jeg har aldri vært i direkte kontakt med Master før, men det kunne ha vært fint å høre mer om dette. Kanskje vi kan få til et møte på Skype om foto?

    SvarSlett
  3. Heisan Eddie.
    Her kan du se hva som ble gjort av innkjøp til fotostudio.
    http://camppain.blogspot.no/2016/06/fotostudio-i-boks.html

    Handlet hos http://www.fotoexperten.no/

    Kameraet som benyttes er mitt Nikon D7000, og et utvalg av objektiv til dette.

    Hadde vært morro å satt opp en Skype-samtale, og overlater til Miss Pain å organisere dette slik at vi kan ta en prat. :)

    SvarSlett