Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 12. juli 2016

4 herlige våte sommerdager

 Ja da har min kjære wetlovers reist tilbake til sitt rede. Det har vært utrolig deilig å ha han er denne uken. Det var vært fine turer , god mat, og masse deilig bondage og ikke minst sex.

1.
Først tok vi en tur på stranda og satt der litt og solte oss. Litt deilig å nyte de soldagene en har. Liksom bare lade opp batteriene til kvelden.
Så når vi kom hjem var det å hive seg i dusjen sammen. Godt å kunne suge wetlovers mens vannet bare strømmer nedover. Kuken sto som spett og bare rope på fitta mi. Vi såpet hverandre godt inn, inn i hver sprike og fold, for deretter å spyle med deilig rennende vann. En blir jo ikke mindre kåt av det, der vi står kropp mot kropp.
Tasser inn i stua og gjør klar gulv og sofan
Å ligge over sallongbordet er jo bare så deilig. Wetlovers kommer så dypt inn han kan og jeg kjenner det helt inn. Orgasmene er så dype og harde at jeg har trøbbel med å ta dem imot for ikke å ramle ned der jeg står. Det er bare å holde seg så godt fast en kan mens orgasmen rir i kroppen. Fitta er så våt at bare lyden av surklinga gjør at det går for en.
Etter å ha holdt på slik en stud vil wetlovers gjerne få ta spurtorgasmen i sin munn. Litt synd at den skal gå i gulvet liksom.
Og skal si jeg kommer, lurer på om isteen har litt å si her, hehe for det er store mengder.

Videre er det fotballkampen som skal sees på. Er ikke så stor fan av fotball, men det er artig når wetlovers er så ivrig. Frankrike vant over Tyskland.

Vi er begge litt slappe etter å ha vært i solen hele dagen, holdt på en stund og spist deilig mat, så vi finner ut at vi bare skal ta å legge oss. Det kommer en ny dag i morgen.

2.
Dagen starter rett på. Han starter med å ta meg fra siden, og jeg er så klar som det går an. Han holder hardt rundt meg samtidig som han holder rundt munn og nesa. Fy faen det går, det bare renner mellom bena mine. Så tar han noen dype harde jukk og så lange sakte. Sånn holder han på til det smasjer igjen mellom bena.
Etterpå vender han meg på magen og legger seg over meg. Tar tak i hver andre og kjører kuken i meg. Når kuken går så langt inn kommer jeg så hardt. Kroppen spenner seg og det iler i fra topp til tå.
Igjen og igjen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg kom,.
Så er det over på ryggen igjen og han finner frem en liten søt vibrator. Bare den kommer inærheten av klitten sender jeg første strålen over han.
wetlovers elsker å se mine sprutorgasmer, så han gir seg ikke med en. Holder på til det er helt tomt.

Når vi har fått stelt oss for morgen og ser at været er flott, bestemmer vi oss for å dra på stranda igjen. Denne gangen tar jeg med grillen og kjølebagen med noe drikke.
Godt med litt avspenning hehe
Sola tok godt og maten smakte nydelig.

Da vi kommer hjem er det rett i dusjen å få av seg litt svette før en inntar soverommet igjen.
Nå hadde wetlovers bestemt seg for å binde meg.
Ble lagt på tversj i sengen min, bena bandt han opp. Må si at binding er ikke wetlovers sterkeste siden, selv om han har mange andre sterke sider.

Det funka greit, men tror han skulle tatt noen læretimer hos Master Wheeli ang det med binding. Beina gikk liksom litt hit og dit, hehe

Jeg lå med baken på utsiden av madrassen så wetlovers hadde fri inngang til begge hull. Han kom også veldig godt inn og hadde mulighet til å massere klitten samtidig.
Kuken er så stiv og stor og deilig og jeg kjenner den over alt i fitta. G punktet mitt er sprekk ferdig. Orgasmene renner på og jeg sliter med og ikke vekke hele nabolaget her. Stapper det jeg kan i munn og tviholder i lakenet. Hver dråpe saft i fitta kjenner jeg, og jeg får flere ganger så harde orgasmer at kroppen spenner seg i bru, bena står helt stive og wetlovers må jobbe med å få meg ned på madrassen. Er som en stiv fjær som ikke lar seg bøye.

3.
Morra knullet er som det skal kjempe deilig. Får vasket soveromsgulvet i dag også. Skal være gla for at jeg har underlag og slipper å bruke håndkler, for da hadde jeg ikke hatt nok. Han bruker den lille vibben i dag og, mens han slikker i seg orgasmen. Dette kan han. Vet akkurat hvor tunga skal gå, eller hvor vibben skal føres.
Så er det å få stelt seg igjen. Wetlovers skal bare bort en tur men kommer dagen etter.
Bruker tiden til å få vaska litt så det ikke lukter fitte i hele leiligheten. Vasker litt håndkler og annet.
Tar meg en kjøre tur og besøker noen venner.

4.
Tar ikke lange tida før jeg får tlf fra wetlovers om at han er på vei igjen. Må le litt, for vi er like kåte begge to.
Trodde det roa seg litt etter fylt 50 men her har det vært tvert imot. Har vel ikke vært så seksuell som jeg har vært etter at jeg fylte 50, ikke har jeg hatt så mange sprutorgasmer heller.

Når wetlover kommer har jeg bestemt å binde han. Vil prøve litt ulike bindinger. Tar først en hoftebinding, og så brystbinding. Brukte både bomullstau og hampetau. Av de to var nok hampen best. Bomull er ok om en bare skal binde for å ta bilder etterpå.

Binder han så hard og ber han legge seg i sofan. Han er bakbundet og bundet rundt bena. Kommer ikke av flekken.
Selv går jeg og romsterer litt, finner frem ting jeg skal bruke. Hode har jeg tapet med bondagetape. Er så vidt han får puste, vet han liker det sånn.
Jeg gaper over kuken og suger den sakte, slikker og pirrer den. Den står og vaier rett opp. Tar frem en urinrørsvibrator som jeg putter inn i urinrøret. Dette er noe han liker. Slikker samtidig kuken som om det skulle være en softis hmmm smaker godt. Pisker han lett der han ligger og småklyper i brystvortene sånn at han gir fra seg litt små ynk.
Etter en stund sier jeg at kuken skulle nå vært inni meg den, enn å stå her å blomstre.
mmmm får jeg til svar, han er bra kåt nå.

Tvinner opp tauet så fort jeg kan, sånn av vi får gått inn på rommet igjen.
Denne gangen skulle han binde bedre. Får beskjed om å ta på meg øyebind legge meg på tversj som siste. Denne gangen binder han bena opp, for så å spre dem og binde fast i sengegavelen på hver siden.
Full servering kan man si.
Kjenner at kuken går først inn i fitta og jeg er sååååå klar. Kom igjen tenker jeg når han trer inn, men nei da. Vi tar det rolig, lar meg bli så kåt at jeg virkelig har trøbbel her jeg ligger.
Så kjenner jeg han smører meg bak, hmmm og før jeg vet ordet av det har jeg kuken i baken og en dildo i fitta. Fy f.... spruter jeg ikke nå så dauer jeg. I det han tar ut dildoen kommer første lading over hele han der han står. Det renner av han. Hører bare han sier oj oj oj. Så kommer han inn med dildoen igjen og det samme skjer når han tar den ut. Det splasjer i en bue på wetlovers overkropp og renner nedover på gulvet.
Slik holder han på og det blir bare våtere og våtere.
Når vi er ferdig må jeg bare ligge sånn mens han finner noe å tørke opp med. Underlagene er helt fulle og det renner av dem når han løfter dem opp.

Når vi har fått summa oss og spist litt god mat igjen, vil jeg fortsatt binde wetlovers igjen. Så denne gangen binder jeg han opp til taket. Der blir han stående mens jeg spanker han litt. Vet han liker det mer og mer.

Dagen går kjempe fort når en har det fint. Og sex kan en holde på i mange timer, skjønner ikke at tida går så fort.
Kommer på at vi skulle jo ha vært hos Master Wheeli med et bord, men midt i kåtrusen har jeg helt glemt det.

Nå var det snart tid for finale i fotball og jeg hadde laget litt mat vi skulle kose oss med.
Det ble en spennende kamp og wetlovers fikk som han ønsket at det laget han heiet på skulle vinne Portugal. Det jeg kommer til å huske av kampen er MØLL.

Etter kamp, mat og en dag med masse sex gikk vi og la oss. Det hadde vært noen flotte dager og wetlovers mente jeg aldri hadde sprutet så mye før som i dag. Han var nesten sløra i øya bare han snakket om det.
Håper inderlig det ikke tar så lange tida til neste gang. Det har vært en toppers uke.


Ikke dårlig å ha morra sex  5 morgen på en uke + all den andre deilig sexen.
Var ett par morgner der wetlovers bare var en kort tur innom for å knulle. Må regne med dem også.



4 kommentarer:

  1. Det var da noen fantastiske herlige kåte dager du hadde forrige uke. Godt du er glad i iste for å opprettholde væskebalansen med alle dine sprutorgasmer! :)

    Bordet får vi nok fikset før eller senere, og joda, neste gang får jeg ta et lynkurs i binding med wetlover! :) Hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Lenge siden jeg har vært så våt og så kåt over så mange dager. Herlig. Selv sola titta jo frem noen dager. Både ute og ikke minst inne. Klitten er jo ei lita sol.

      Slett
  2. dette är greit o se hennes fitta rinna mmmmmmmmmmmmmmm

    Hilsen wetlovers

    SvarSlett
  3. Får aldri nok av å lese om dine opplevelser. Du har virkelig tatt nytelse opp på et nytt nivå. Akkurat slik skal det være, skape nytelse for alle involverte (også vi som følger med)!
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett