Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 15. juli 2016

Buttleren, en ny slave på besøk

En veldig hyggelig slave kom innom for sitt første besøk i går. Vi har snakket en del på nett og endelig kom kvelden det passet for oss begge at han kunne komme.

Planen var sounding, noe slaven hadde prøvd på egen hånd uten særlig å lykkes. Så jeg måtte gi han en skikkelig innføring i dag.
Fordi slaven ikke var helt i form var jeg litt i tvil om jeg ville utføre noe sounding på han, men tok og bandt han litt. Vanlig kroppsbondage. Armbinding.
Så fikk han smake litt av ulike redskap som floggen og ett par pisker. Måtte jo prøve noen slag med spanskrøret også som ga noen søte røde striper.

Videre ble det litt klyper både på brystvortene og pungen. Og som den sadisten jeg er elsker jeg jo det når slaven sliter.

Til slutt etter bedene øyne prøvde vi litt sounding likevel. Var ikke i tvil om at slaven likte det. Var rett før det gikk for han, men sa at det fikk han spare, ikke noe selvfølge å få utløsning hos meg.

Vi fikk pratet en del, noe som er viktig når en møtes sånn første gangen. Litt om bakgrunn osv.

Ble begge ening om at vi møtte få til flere møter, så da får en bare vente uti aug en gang.

Nå er det litt fult i stallen til Miss Pain, vært stor pågang i sommer.

1 kommentar:

  1. Takk for et hyggelig treff og at du tok deg bryet med å endre planene på så kort tid.
    Det lille innblikket du ga meg i kveld gir meg håp om at du kan lage en god slave av meg.
    Jeg håper også du vil kunne få mye glede av meg.
    Boundingen var utrolig spennende og jeg gleder meg til å utforske det ytterligere.

    Med håp om et snarlig gjensyn.

    Buttleren

    SvarSlett