Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 25. oktober 2016

Helgen som var.

Sist fredag måtte dessverre zirrah melde pass da det oppsto problemer. Det gjorde ingen ting, for jeg er sikker på at slaven har gyldig grunn. Hun er en så flott og trofast slave, og det er ikke alltid ting går som en vil eller kan.
Siden jeg var i sm humør ba jeg likegodt en slave på kaffebesøk. Siden jeg har en del slaver som står på vent, er det greit å ta disse når tiden byr seg. Ellers har jeg ikke tid til nye slaver før ut på nyåret.
Det var en hyggelig kar og vi snakket lett sammen. Så får tiden vise om vi treffes igjen for en setting etter nyttår.

Lørdagen kom og jeg hadde gjort avtale med en slave jeg kjente fra før. Det er vel minst 8 år siden jeg var med en annen Domina og spanket han med bjørkeriset. Husker han godt, men det tok litt tid før jeg skjønte hvem det var.
Han liker ikke å bli "høy og mørk" og ville bli satt på plass. Noe jeg gjorde med glede.
Tror han var godt fornøyd med baken sin og hadde nok jekka seg noen hakk ned da han dro.

Og så var det å slappe av og nyte merkene.



1 kommentar:

  1. Hmm, så dette var et lite hvileskjær for deg? Det vil nok oppleves som ganske heftig for de fleste tror jeg. Artig at du fyller på med aktivitet.

    SvarSlett