Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 18. november 2016

Rope slave

Så var det ropeslaven fra Drammen sin tur igjen. Denne gangen skulle han få lov å bestemme litt over settingen og hadde derfor med seg kostyme.
Som dere sikkert vet, er jeg ikke så fan av det, men noen ganger gir en og tar. Så en skjelden gang går det greit.
En ting er sikkert, slaven var godt bundet.

Han hadde med seg støvler, røde strømper og røde hansker og hofteholder.

Brukte en del tau og binde han med, og prøvde også litt plast.. Fin bondage tape som ikke satt fast i håret hadde han også med. Den var veldig fin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar