Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 10. november 2016

Så var det pastarbeid igjen.

Det er litt rart, men en gleder seg like mye hver gang. Er jo ikke så mange dagene siden. får nyte mens en kan.
Har en god plan denne gangen om hvordan jeg skal svøpe inn slaven i plast.

Og ikke nok med det, om ett par dager har jeg satt zirrah på orgasmeforbud frem til hun kommer neste uke. Gleder meg virkelig og håper at ingen ting kommer i veien for at vi skal få en herlig aften sammen.
Denne gangen skal hun til klinikken til Miss Pain. Vet hun er bra spent. Artig at en har en del ulike typer utstyr, så det blir en fin kveld.
Ønsker dere andre en riktig fin helg.
Har gardert meg med 11 pakker underlag. Skulle holde ei stønn det.

1 kommentar:

  1. Håper du har hatt det morro med plasten denne helgen også. Plast er alltid spennende, og denne svarte typen har jeg ikke vært borti tidligere.

    Ellers blir det spennende å vente på en rapport fra Zirrah's klinikkbesøk. Det ser jeg fram til :)

    SvarSlett