Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 6. desember 2016

Rope slavens ord.

Jeg er ingen CD eller TV som sådan, men jeg er litt interessert I «forced feminization» som ydmykelse. 
Kan vel si at jeg har en ydmykelsesfetish, og I mine øyne finnes det ikke noen større ydmykelse enn å måtte være naken I slikt sex dameundertøy og så bli bundet og kneblet slik.

Nå er riktignok ikke slike «kostymer» Miss’ greie, men hun gikk med på det fordi jeg hadde veldig lyst til å prøve.
Det ble ikke så «tvungent» på den måten, men det var likevel spennende.
Vel innenfor døren hos Miss, så var det først av med klærne. Helt naken tok jeg så på meg en svart hofteholder, fulgt av et par røde nylonstrømper, som jeg måtte få hjelp til å feste I hofteholder engelskspråklig, for jeg er ikke veldig vant til å gå med slikt.

Tror jeg har hjulpet en dame med å feste slikt én gang; det er så godt jeg kjenner til det. Men med strømper og hofteholder på, var støvlettene det neste. Et par høyhælte svarte lakkstøvletter med platå-såler og snøring helt opp. Det siste var et par røde, lange selskapshansker som rakk over albuen. Det var akkurat like spennende som jeg hadde ventet å bli feminisert slik, ydmykende kledd I røde nylonstrømper og selskapshansker og svarte hofteholder og høyhælte støvletter med pikken fritt ute I luften mellom de strømpekledde bena. Miss klargjorde samtidig tauene jeg skulle bindes med. Jeg måtte legge de behanskede hendene på ryggen, og Miss bandt dem forsvarlig I hva som kjentes som metervis med tau, og det var deilig å stå der og bli bakbundet i det antrekket mens jeg balanserte på de høye hælene.
Miss bandt både hendene og albuene grundig bakpå ryggen så jeg ikke hadde den minste sjanse til å komme fri, og så måtte jeg sette meg på en stol for å bli fastbundet. Vi prøvde på meg en ny knebel jeg hadde fått tak I, men den var for lett å snakke gjennom, så Miss fant en annen råd. Jeg hadde skaffet en skikkelig bra bondage-tape fra et utland, som klistrer ganske godt på hud, men som ikke setter seg fast I hår, så Miss kunne surre det grundig over munnen min noen runder, og da hun var ferdig fikk jeg ikke frem ett eneste ord.
Igjen satt jeg der som Miss’ fange, Bastet og bundet og kneblet,og denne gangen ydmykende kledd I sexy dameundertøy. Herlig, og jeg håper Miss vil gå med på dette en annen gang også.

Mens jeg satt der prøvde Miss noe på meg som jeg aldri har forsøkt før, nemlig innpakking I svart plastikk. Det var litt uventet å få plast surret over munn og nese, og det ble litt klaustrofobisk et lite øyeblikk før Miss klippet hull I plasten, men det gikk helt fint. Jeg ble grundig pakket inn med pikken utenfor, og selv om jeg ble litt svett I nepa av at hele hodet var pakket inn, var det ingen negativ greie.
Neste gang håper jeg bare å bli pakket inn til rett over øynene, for den svettingen I hodebunnen var vel det eneste som ikke var helt positivt med det. Men det er selvsagt opp til Miss.
Etter at hun hadde holdt meg slik en stund, klippet hun løs plasten og bandt bena mine sammen med tau rundt ankler og knær og kneblet meg litt grundigere, og lot meg sitte der som «fange» en stund. Prøvde meg litt på tauene jeg var festet I, men som vanlig hadde Miss bundet meg så det ikke var mulig å komme fri. Deilig å sitte der bakbundet og kneblet I det antrekket, og jeg blir ganske opphisset av å tenke tilbake på det mens jeg ser bildene. Så jeg gjentar gjerne dette, når som helst Miss vil.
Mvh
rope slave

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar