Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 10. februar 2017

Endelig er hun her, min kjære Zirrah

Så får dere bare vente til i morgen med å se hva som skjedde.

Gjett om jeg skal kose meg.

Ja så var kvelden her jeg hadde ventet lenge på. Gledet meg stort til å gi Zirrah en deilig setting uten spank eller annnen smerte, kun nytelse denne kvelden.

Hadde gjort klart bordet hun skulle ligge på og utstyret jeg skulle bruke.
Gyno tingene var vasket med sprit og kok og klargjort til bruk.
Fitta hennes skulle virkelig få kjørt seg i dag.


Tror hun lurte litt da hun så det bordet med de grønne lakene over som dekket det jeg skulle bruke.
Litt spenning må det jo være.

Hun fikk beskjed om å legge seg på bordet. Fant frem den svarte plasten noe jeg ikke hadde prøvd på henne før.
Valgte å bare bruke det over magen og lår/legger. Og dekke hele tar vi en annen gang.
Hun ble liggene bra, åpen og vakker.
Så var det bare for Miss å starte, først litt rolig. Hadde god tid i kveld, orgasmen skulle ikke få komme med det første.
Brukte collings spektrum så jeg fikk videt ut fitta skikkelig. Måtte jo sjekke at alt sto bra til der. Livmorhalsen og g punktet.
Pirra klitten bra, så den var så stor og fin.
Smurte den lett inn med icegel så den skulle være ekstra følsom.
Glassdildoen ble brukt litt og den hvite bøyelige vibratoren. Selvsagt ble womenizer brukt også.
Samtidig som jeg stimulerte baken hennes også. Etter lyden å bedømme regnet jeg med det var godt.

Tenkte jeg skulle prøve å tape fitteleppene med gaffatape for å få klitten helt åpen men det ga jeg opp, for hun var så våt så tapen ville ikke sitte på. Enda jeg hadde tørket og vasket med sprit.,..
Det her er klitten sin det. Meget vakker.

Når det nærmet seg toppen kjørte jeg på ekstra på womanizeren og den andre vibben. Hun kom så hun ristet på bordet. Var så deilig å se på. Valgte å roe ned etterpå, da jeg ikke hadde snakket så mye om det å fortsette etter en orgasme. Noe jeg vet nå, at neste gang blir det ikke med en orgasme.

Etterpå slappet vi av og koste oss med litt mat. Det hadde vært så hyggelig å ha zirrah her igjen og håper det ikke tar så lang tid før hun er på plass igjen.
For hun har en del opparbeidet spank tilgode ;)

4 kommentarer:

  1. Takk for en fantastisk kveld Miss :)

    SvarSlett
  2. Venter i spenning på oppsummering av denne settingen :) Hørt noen rykter om at det kunne bli heftige saker :D

    SvarSlett
  3. Se der var oppfølgeren og bildene fra kvelden på plass. En skikkelig heftig helaften ser det ut til det var. Herlig!

    SvarSlett
  4. Flott å få med seg at dere har hatt en ny setting. Tydelig at dere er til gjensidig lyst & nytte for hverandre!

    SvarSlett