Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 7. april 2018

Det er vår i luften og flere kåte slaver.

Ja folkens det er liv i Miss enda, selv om det ikke er så mye skriving på bloggen.
Har hatt besøk av sexslaven wetlovers og fisteslaven og ikke minst Zirrah.

Det er alltid koselig å få besøk av slavene men disse tre her skiller seg godt ut på hver sin måte.
Wetlovers gir meg mange deilige orgasmer og sist spruta jeg sånn at vi måtte vaske gulvet etterpå.
Wetlovers har våt over hele seg etter at han hadde fått spruten midt i brøste og ansiktet. Han slikker i seg hver en dråpe som han får tak i.
Selv kom jeg så hardt og voldsomt at jeg var støl i to tre dager etterpå. Dårlig trent hehe.

Videre så var det fisteslaven sin tur. Etter en god og lang tømming var det klart for å fiste han.
Det er en fryd og glede å fiste han. Det e så romslig og rent der inne.
Denne gangen fistet jeg han til albuen uten problemer. Fikk også inn to hender.
Med god smøring går det utrolig greit. Selvfølgelig har han trent på dette over tid. Dette er ikke noe en kan forvente av alle og om en klarer litt fist så må en trene en del og ikke minst BRUK MASSE SMØRING.
Kan ikke få si det mange ganger nok. Hint hint. hehe

Så ble det Zirrah sin tur. Endelig skulle hun komme. Har ventet så lenge på denne settingen.
Hadde lagt en plan for hvordan settingen skulle være, uten å si noe til henne.
Moro med at hun er spent og gjerne litt nervøs, det blir Miss bare kåt av.

Først tok jeg henne på puffen og pakket henne inn i svart plast. Hun sto på alle fire med overkroppen ned. Bandt hendene og pakket henne godt inn.

Etterpå tok jeg saksen og klippet opp slik at baken hennes kom til syne.
I forveien hadde jeg tent en del stearinlys som nå var klare for bruk.
Hørte hun ynket seg, noe som tenner meg veldig. Lot stearinen følge rumpesprekken og lot seg videre renne ned mot fitta. Når den kom så langt ble det straks høyere lyd.

Jeg holdt på en stund for jeg ville dekke hele baken. Mens jeg holdt på sjekket jeg om det tente zirrah like mye da jeg presset ett par fingre inn i fitta. Og ja, hun var våt og kåt. Så det var ikke bare smerteynk fra henne, like mye kåtlyder.

Etterpå klippet jeg opp plasten og ba henne legge seg på ryggen på puffen. Hun var litt betenkt og var redd for å dette av, men jeg sa at jeg hadde kontroll.
Tok tauet og bandt henne godt og festet det i døra bak henne, slik at hun ikke kunne få bena forover.
For nå skulle fitta få sin omgang.

Fant frem min nye vibb og startet med å la henne nesten få komme.
Holdt på en stund, for igjen og endre stilling.
Nå skulle hun over i stolen på rygg med bena bundet fast i armene. Lot henne få sprike godt med bena og la plastrullen mellom bena slik at hun ikke klarte å presse bena sammen når jeg skulle spanke fitta hennes.
Festet så en gummistrikk i tauet bak henne på hver side. Så spente jeg gummistrikken som en gjør med pil og buen. Og slapp strikken i det den smalt mot baken hennes. Hun jamret høyt, men Miss bryr seg ikke om det. Er det noe som gjør meg kåt så er det dette, for jeg vet også at hun liker det meget godt når alt er over.
Det ble en del merker etter gummistrikken og pisken.

Fitta fikk skikkelig kjørt seg og den ble hoven varm og rød. Klitten vokste som en stor blomst og var så følsom.
Fant frem glassdildoen som jeg er veldig gla i selv og begynte med den. Hun var så kåt og våt at det surklet og smattet godt når jeg kjørte den ut og inn i fitta. Hørtes ut som noen som gikk med støvler i skikkelig søle.



Og til slutt fikk hun komme og hun kom med storm. Kroppen spant seg og det gikk rykninger i hele kroppen. Må le av det hun sa til meg en gang at hun viste ikke om hun hadde fått orgasme før.
I dag kan jeg bekrefte det med tre røde streker. Og hun kommer ikke lite. Den orgasmen varte en del sekunder før jeg lot henne få slappe av.


Det var en kjempe hyggelig og heftig setting og jeg gleder meg til neste gang.
Har tatt bilder, men det har ikke passet at jeg har fått lagt dem inn enda, men de kommer.

6 kommentarer:

  1. Ja jeg kosa meg skikkelig jeg også Zirrah. Deilig å kjenne jeg blir så kåt når jeg holder på med deg. Veldig godt.

    SvarSlett
  2. 018 kl. 09:23
    Dette var en fantastisk deilig og heftig kveld. Jeg har skjønnt at stearin er noe jeg virkelig liker på godt og vondt. Jeg merka godt at jeg hadde vært bindt opp lenge, var støl i magen dagen etterpå :-p ser veldig fram til neste setting med deg Miss :-) klem fra en veldig fornøyd Slave :-)

    SvarSlett
  3. Godt å se at det er action på bloggen igjen og at du er aktiv med slavene. Du har jo en helt enestående kjemi med disse. Flott lesning og jeg gleder meg til å se flere bilder. Inspirerende hva du finner på selv om dette neppe er for alle.

    SvarSlett
  4. Så herlig lesning. Det høres virkelig ut som om du har hatt noen fantastiske settinger så langt i 2018.

    Synd jeg ikke fikk vært tilstede som fotograf på siste setting med Zirrah. Denne settingen virker det som dere hadde det voldsomt gøy og fikk masse ut av!

    Det var skikkelig deilig å lese om settingen, har vært spent på hvordan den ville være.

    Gleder meg på bilder også :)

    SvarSlett
  5. kjære Miss; dette var nydelig lesning: lenge sist Miss har lagt inn noe, men det er alltid verdt å vente.. ser frem til bilder av Miss' seanser med slavene sine
    Rolv

    SvarSlett
  6. Så utrolig spennende og deilig å lese om dette. Skulle nesten ønske det var meg i stedenfor zirrah. Deilige bilder og godt skrevet! Miss er fantastisk

    Mvh Henrik :)

    SvarSlett