Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 5. april 2019

Vi leker oss med plast og vacuum.
Det har vært noen heftige dager sammen med sexslaven. Både han og jeg hadde noen ideer vi ville prøve ut.
Både vacuum og nylonstrømper. Det siste var jeg ikke helt forbredt på, men gud og jeg koste meg.

Over ser dere bilde av slaven der jeg har pakket han inn i svart plast og en vakum pose og brukt støvesugeren til å suge ut luften. Dette var noe vi begge likte og skal prøve å få til litt mer skikkelig utstyr.

Senere tok slaven meg så det holdt. Tredde på meg nylonstrømpe fra øverst til nederst for deretter og tape meg skikkelig med gaffatape. Null mulighet for å bevege seg.
Deretter tok han meg bakfra så det spruta. Lenge siden jeg har vært så våt og det har gått så mange ganger for meg.

Bildene av meg fikk jeg ikke frem, noe som vil straffe seg for slaven når han kommer neste gang.

En av grunnene var nok at jeg var totalt fasttapet noe jeg må innrømme at jeg liker godt. Trøkte bare hodet mitt ned i madrassen og holdt meg nede mens han kjørte kuken i baken på meg.
Ikke bare en gang men mange ganger.
Det bare fosset ut av meg. HERLIG

Ser frem til neste setting for oss begge. Vi er begge små gale av oss.

God helg.

2 kommentarer:

  1. Så herlig lesning, det har tydeligvis gått hardt for seg! Men det er jo vår i lufta så ....

    SvarSlett
  2. Ja, tydelig det nå. Neste uke har jeg slaver på mandag, tirsdag og fra torsdag til søndag. Ligger ikke på latsiden her nei.
    Miss Pain

    SvarSlett