Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 28. mai 2009

CHATTEN ER ÅPNET

Endelig så fikk jeg til en chatt her inne med hjelp av gode venner.
Vi vet ikke helt hvem som fikk det til først, men til slutt kom min kjære sube venninne owned og hjalp meg.
Håper dere sm,ere hiver dere inn. Deilig med luft under armene, slippe hele barnehagen her inne.
Dere er hjertlig velkommen. Kommer til å være der inne på morrakvisten og kvelden.
Og kjenner jeg meg rett, vil den nok stå på i bakgrunn i tilfelle noen vil prate litt.

3 kommentarer:

  1. owned and loved30. mai 2009 kl. 00:29

    Moro med chat ja. Håper vi får prata mye der inne!

    SvarSlett
  2. jepp, var koselig i kveld da. Både lyd og bilde. Flere suber stakk innom også.
    Håper det kommer noen suber fra Danmark og Sverige også. Som du har sett, er vi veldig like. Særlig du og jeg da. hehe

    SvarSlett