Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 28. mars 2009

Straffen kan være søt, men også hard.


Her satt jeg da... og venta...Hva kommer til å skje??
Har vanskeligheter med å vente, er ikke noe tålmodig sjel av meg. Blindfoldet og det at jeg var bundet hadde vært min idé. Og med mine kåte fantasier i bakhodet hadde jeg ivrig gått med på og leke Masters lille lek. Ikke visste jeg at han skulle bruke det som straffmedtode.

Så nå var jeg solid fastbundet i en av de rette og harde stolene som tilhørte spisebordet. Armene mine var hardt på plass bak stolen bundet med tau rundt håndleddene. Beina mine sto rett ut til hver side og var fastbindt ved stolens arm støtter og føttene hang over kanten. Fitta mi var åpen og blottet som en dyp tunnel. Jeg hørte hvordan Master gikk omkring. Så ble det stille, jeg var helt aleine å begynte å kjenne at jeg ble redd. Tenk om Master ikke kom tilbake? Panikken grep om meg, hva om det kommer noen ukjente. Herregud hvordan skulle jeg komme løs? Dette fikser jeg ikke. Så hørte jeg et stille pip fra mikrobølgeovnen så jeg skjønte at noe var blitt varmet opp. En liten stund seinere hørte jeg Master var tilbake i rommet.
Master var nære... Kjente pusten hans mot kinnet mitt.

"Er du klar?" Master hørtes myndig og bestemt ut i stemmen..

Ufrivillig nikket jeg. Svetten bare piplet ut av kroppen min og jeg fikk anstrenge meg for å fortsette å puste jevnt og normalt.

Den første berøringen var forsiktig som en liten flue hadde satt seg på kroppen min og som jeg trodde kanskje bare var noe jeg bare innbilt meg. Så kjente jeg berøringen enda gang til og stønnet. Jeg visste hva det var å begynte å ane hva planen til Master var. Dette var straffa for onaneringen jeg gjorde for noen dager siden, uten å spørre Master først om lov. "Vær så snill, ikke gjør dette mot meg" ba jeg samtidig som rissehjulet ruller forsiktig mot mine harde verkende brøstvorter.

"Ti stille!" beordrer Master meg...

Master stopper mine bønner med et slag med ridepisken. Hardt drar Master meg i håret og trekker hodet bakover og biter tak i brøstvorta mi.. Så kjente jeg igjen den torturlignende berøringen fra rissehjulet. Master konsentrerte seg om brøstene mine og brøstvortene, ubarmhjertig dro han rissehjulet over min varme kropp til den ristet. Samtidig kjempet jeg for å kontrollere det rene kåtheten som brant i meg og sendte ut hete vibrasjoner til fitta mi. Får et par slag til med pisken, og får beskjed om å skjerpe meg.

Et stønnende lyd kom ut av munnen min da rissethjulet ruller lett over klitoris. Det svimlet for meg og trakk pusten godt inn. Galskap... Master skulle virkelig å drive meg til galskap, det var hans plan. Alle tanker ble borte og forsvant da rissehjulet fortsatte å plage klitten min. Kroppen min var som elektrisitet og hver bevegelse med piggene fra rissehjulet fikk elektrisiteten å gi meg ett støt. Hjerte mitt hamret illsint i brøstet på meg, samtidig som fitta mi verket og saften renner ut av meg. Kjenner jeg blir våt i baken av fittesafta som treffer stolsetet.
"Ta meg nå.... vær så snill!" ba jeg og var nesten på gråten.
Jeg trengte Masters hender på kroppen min nå, inni fitta mi.

"Ti stille pinglefitte, du får bare vente. Skal du onanere mer uten å spørre om lov først?" Fikk bare frem et hikstende svar: "Nei Master, nei jeg lover."
"Vet du hva du er? Du er ei onanistsvin" kommer det hardt fra Masters munn samtidig som han slår hardt på brøstene mine med pisken.

Ennå en gang tar Masters pisken og drar den over ansiktet. Jeg stønnet når han bare slutter med den kontakten jeg så desperat ville ha.

Stillhet. Jeg var aleine igjen, tiden kjentes som en evighet. Stillhet kan være grusom, en vet ikke hva som kommer.

Plutselig kjenner jeg en varm, tykk masse dryppet ned på brøstene mine og brøstvorter og som rant videre nedover magen min, innsiden av lårene og rett på den heite vidåpne fitta mi. Massens duft var søt og kjent.... Sjokolade!! Jeg stønnet da jeg gjenkjente lukten av det. Så kjente jeg bare at den klissende lekkerheten smøres utover leppene mine, kinnet og nedover halsen. Tunga mi slikket over leppene for å smake på den smelta sjokoladen. Siden møttes munnen vår og Master slukte meg og den søte seige massen som Master hadde dekket ansiktet mitt med. Sjokoladen var varm og Masters munn var heit. Nå flyttet Master seg nedover kroppen min, tungen hans smakte og slikket rent, befølte meg og gjorde meg gal og sprengkåt. Til slutt var jeg så kåt og klar for å komme at jeg trodde ikke at jeg klarte mer. Master fortsatte å hisse meg opp med sin slemme tunge for å holde meg akkurat så opphissa og på grensen som mulig.

Endelig kom Master fram til den våte fitta mi. Den pulserte så at det kjentes ut som jeg hadde fått krampe og hørte meg selv skrike i det Masters tunge raskt glir over klitten som er hyperfølsom. Master slikker med korte, harde tak for å smake på den sjokoladedekte fitta mi og unngår klitten bevisst. Jeg er så nær kanten, bare ett eller to slikk til så ville jeg komme. Men Master hadde ikke noen planer om det og ville ikke gi meg den gleden enda.

"Master du gjør meg gal! Kan du ikke bare knulle meg nå?!!" Jeg skreik ut frustrasjonen min og hele kroppen min skalv av ren og skjær kåtskap samtidig som jeg kjempet mot tauene som bandt meg. Jeg ønsket at hendene var frie så jeg kunne styre Masters munn til det punktet som mest behøvde min oppmerksomhet.

"Min kåte pinglefitte. Dette styrer jeg, du gjør bare som du får beskjed om" sier Master strengt.

"Jeg klarer ikke mer, Vær så snill" får jeg presset frem.
"Du klarer det du får beskjed om" sier Master strengt tilbake.

Kjente at tårene presset på, kjente fortvilelsen, kåtheten som tok full kontroll over meg.
Masters varme berøring forsvant fra fitta mi. Plutselig var Master ved siden av meg, løsnet opp blindfoldet. Det tok noen sekunder før øynene mine kunne venne seg til lyset i stua. Når jeg endelig kunne se, så jeg Master ved siden av stolen.
Øyne mine gikk over kroppen hans, et lite stønn vokste fram i munnen min når blikket mitt fant Masters strenge ansikt og møtte de blå øynene som så tilbake på meg. Masters lange finger strøk ivrig videre på brøstvortene mine mens den andre hånden strøk i små sirkler over låret, langsomt oppover mot fitta mi som var klissvåt.
Masters varme munn dekket fitta mi. En, to, tre ganger slikket han over klitten som var så hoven. Kjente bare skjelvingen tar seg opp og kroppen begynner å riste skikkelig.
Masters blikk var rettet mot meg. Master ville forsikre seg om at han ikke ville mistet et eneste øyeblikk subens orgasmen som ville komme. Se desperasjonen som ville stå i øynene mine, rødmen og svetten som hagglet i ansiktet.
Jeg var helt sikker på at jeg skulle besvime da Master tar et godt grep i klitten min og klemmer til. Master visste godt når han skulle slippe taket på klitten min og da lot han en så to fingre gli inn i fitta mi – det ga meg en ny orgasme innen jeg forsvant inn i det hinsidige.

Kroppen min trakk seg opp i bro bort ut fra stolryggen samtidig som Masters fingrer fortsatte å jobbe hardt igjennom de siste orgasmebølgene og det bare renner en blanding av spurtorgasme og sjokolade og de til slutt dør helt ut. Med ett fornøyd sukk sank jeg tilbake i stolen.
Øynene mine flagret, etterdønningene av orgasmene red i kroppen min enda, og jeg hikstet etter luft.
Håret hadde klistret seg mot pannen og jeg var gjennomvåt av svette.

Når jeg våkner noen minutter seinere var jeg fri igjen, tauene rundt armene og bena var fjernet.
"Faen detta var vilt!" klarte jeg å stønne frem, imellom hikstene av pusten som gikk i hundre.
Eneste sporet etter straffen var spor av sjokoladen Master ikke hadde spist og merkene etter tauet. Røde striper som var godt synlig på huden.
Til neste gang.....

3 kommentarer:

  1. Jeg visste ike at det gikk an å bli så kåt av å lese en så fantastisk historie!!!!
    Hilsen Lonely

    SvarSlett
  2. Utrolig deilig
    Godt skrevet og sikkert godt i skrevet

    SvarSlett
  3. Fantastisk frækt.

    SvarSlett