Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 27. mars 2009

Gjestebok

Tenner jeg deg?
Blir du heit og svett når du leser bloggen min?
Kunne du ønske at det var deg som mottok straffen jeg har fått, eller er du den som ville gitt meg straffen?

Kanskje du har noen forslag til straff jeg ville like.
Er det noe som pirrer deg mer enn andre ting her på siden?
Eller er det noe du lurer på angående meg som painsub?
Tar imot det som måtte komme av innspill, og skal så langt det lar seg gjøre prøve og innfri dine ønsker.

Kanskje du har forslag til innlegg som jeg kan skrive om.
Ikke nøl, skriv en liten hilsen eller annet i gjesteboka mi.
Liker å få tilbakemeldinger på det jeg gjør, for det inspirerer meg videre i arbeidet med bloggen.

Link til gjesteboka finner du i spalten til høyre eller under her:

Til Gjestebok

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar