Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 13. april 2009

Langfredag, lånt ut til Duracell


Våkner opp etter en litt urolig natt. Vet ikke om det kommer av at jeg vet at Master har lånt meg ut til Duracell. En mann i slutten av trettiåra, men andre ord en mann i sin beste alder. Kjenner jeg er kjempe urolig i kroppen og stresser rundt i stua. Master følger med meg på webcam som vanlig, men vet ikke om han har stått opp enda, siden jeg ikke ser han. Etter å ha stressa rundt en stund, hører jeg at det kommer inn en sms. Det er Duracell som sier at nå er han på vei. Er jo en bit å kjøre fra Sørlandet og siden det er langfredag kan det jo være kø på E 18.
Finner ut at jeg må ta meg en dusj, for jeg føler at tida bare raser av sted. Har ikke tid til noe kos i dusjen i dag, så det er bare å få vaska seg godt.
Setter meg foran data`n og finner frem lotion. Litt selv pirring er godt. Vet jo hva som kommer til å skje i dag.

Klokka går og jeg har enda ikke hørt noe fra Master, han sover vel lenge i dag rekker jeg så vidt å få tenkt, i det det kommer en melding på msn. ”Du stresser fælt nå suba”. ”Jeg????” Prøver å virke så avslappet jeg kan, og skylder på at jeg smårydder før jeg skal på familie besøk senere på dagen. Tviler på at han kjøpte den unnskyldingen, for jeg er sikker på at jeg rødmet der jeg satt. Er tross alt første gangen jeg er lånt ut til noen, så jeg kjenner jo nerva også. Kan jo bli en nedtur også, hvem vet liksom.
Får på meg klær og håper sola snart titter frem. Setter opp stolen på verandaen og tenker jeg kunne sole meg litt før Duracell kommer, men det er jo bare en vits. Så stressa som jeg er, så er det bare å gi opp.

Plutselig er klokka blitt to og jeg får en meld om at han snart er her.
Setter frem glass og litt smågodt på bordet. Gule lys er tent på bordet, det er jo påske.
Så ringer det på døra og jeg kjenner det rykker til meg og blir helt heit samtidig som det iler i hele kroppen. Både av kåthet og spenning.
Vi setter oss og småprater, men tror ikke det gikk mer enn snaue ti minutter før vi begge var avkledd og lå i senga. Har lagt noen underlag opp på lakenet, i tilfelle jeg får g-orgasme. Er jeg heldig så får jeg gjerne 3-4 stykker til vanlig.

Han ber meg pent om jeg kan suge han, og selvfølgelig som den sub jeg er, gjør jeg det villig og lydig. Etterpå begynner han og kjærtegne fitta mi som allerede er dyvåt. Han tar tak i lårene mine og løfter dem opp og gli så langt inn i meg som mulig. Jeg
bare lukker øynene og nyter av fulle drag, for jeg vet det tar ikke lange tida før jeg blir hinsidig og forsvinner i orgasmerus. Det tar ikke mange sekundene før jeg ikke rekker å reagere på hva som skjer og i det han glir ut av meg og hører han bare sier: Og ja, ja og bøyer seg ned og jeg kjenner bare at det renner ut av meg. Han tar tak i meg og løfter meg litt opp for å ta i mot saften som bare renner ut. Wow, er det mulig? Så lar han fingrene massere klitten som er så stiv og følsom. Lar dem rotere rundt klitten sånn at det er rett før jeg får orgasme igjen. I det han igjen glir inn i meg og jeg må bare gripe tak i puta for nå kommer jeg igjen. Det suser i hodet og små rykker i kroppen i det jeg kjenner den varme safta spruter ut av meg igjen.

Det er klissvått på underlaget og tar tak i et nytt som ligger klart på nattbordet. Godt jeg hadde noen igjen i fra flyttingen. De var så fine til å pakke inn glasstøy i, nå kom dem virkelig til nytte.
Legger meg over på magen, griper tak i puta og biter tak i den i det jeg kjenner fingrene hans glir inn i meg. Det er så deilig når jeg kjenner han fister meg, tar lange dype tak. Ååååå jeg kjenner jeg kommer igjen. G-punktet er så hovent at det verker og denne gangen spruter jeg så hardt og mye at han blir våt helt opp på magen. Herlig hører jeg svakt han sier før han igjen glir inn i min egen verden og føler hver nerve i fitta, den er sååå følsom. Er det mulig, tar ikke mange sekundene igjen så kommer jeg igjen og igjen og igjen.

Høres nesten ut som det er for godt til å være sant, men hvis det er noe som heter: Som hånd i hanske, så må det være dette. Kukkhodet treffer akkurat på g-punktet mitt og jeg merker han vet godt hva han driver på med. Han ber meg legge meg på ryggen igjen, for han vil drikke mer av mine safter. Er så borte i orgasme rusen, så han bare snur meg og glir inn i meg igjen. Rygger drar seg opp i bro og så skjer det igjen. Igjen drikker han fittesafta som strømmer ut av meg. Hiver etter pusten og føler meg som i himmelrike, eller kanskje helvete. Så kjenner jeg den varme tungen hans leke med klitten min, har store problemer med å ligge rolig og trekker pusten godt inn. Tungen roterer rundt klitten og glir inn i fitta. Så kjenner jeg orgasmen er nær ved å komme, og i det den kommer, lar jeg den bare bølge seg i meg som ringer i vannet, igjen, igjen og igjen. Merker han glir inn i meg igjen og griper tak i puta for ikke å skrike ut og igjen spruter jeg. Den varme safta renner nedover baken min i det han igjen løfter meg litt opp for å drikke av meg. Resten er bare som en heftig rå reise.

Vet ikke hvor mange underlag vi skifter, men til slutt må jeg bruke et digert badehåndkle.
Og etter to timer med en reise i g-verden er håndkle så vått og tungt av fittesaft.

Blir liggene og kjærtegne hverandre en stund mens jeg prøver å komme til hektene. På gulvet ligger det en haug av klissvåte underlag og et dyvått badehåndkle og lakenet er slett ikke tørt.
Etter en stund må jeg på do, hmmm er det mulig? Det renner og renner, hvordan er det mulig? Trodde at det som var av væske i meg var tømt. Tar en god varm dusj og vi får kledd på oss klærne igjen. Begge er enig i at dette må bare gjentas om Master tillater det.
Mens vi sitter og småprater om vårt våte møte, sier jeg at jeg har ikke tall på hvor mange g-punkt orgasmer jeg fikk + vanlig, og sier bare et tall sånn for ikke å ta i og nevner ca. 30.
Ja minst 30 kommenterer Duracell og de andre. Blir litt små flau, for det er jo nesten for utrolig til å være tilfelle. Hvem ville trodd det om jeg sa det? Så jeg sier med et smil om munn at jeg må få tatt avstøpning av kukken hans og få satt den på fuckingsmaskina mi. Ikke rart han kan titulere seg med nicket Duracell fra Sørlandet.

2 kommentarer:

  1. Deilig og opphissende lesning... ;) Håper det kommer flere slike historier ;) hilsen Rabb :)

    SvarSlett
  2. mmmm herlig å lese det du skriver her .. nyter hvert eneste ord fra deg .. ;)

    SvarSlett