Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 8. mars 2009

Naken og kåt utenfor inngangsdøra.


Ja, så var det snart onsdag og jeg skulle til Master igjen. Ikke mer enn en uke siden sist, og de siste suvenirene var nettopp blitt borte. Våkner opp som vanlig denne dagen og vekker Master som avtalt. Kjenner med en gang på kroppen at det skal skje noe i dag. Master hadde truet med tvangs-shaving, og hva er ikke verre enn tre dager etter enslik barbering. Ting jeg ikke vet tenner meg sinnssykt, eller ting jeg ikke liker, men samtidig liker. Uff ikke lett dette, men noen ting er ok selv om det ikke er det der og da. Venta på dattera skulle komme, for hun skulle levere hunden min. Men nei da, hu kom ikke. Så da var det ny plan. Ikke fikk jeg tak i hu som skulle passe dyret heller, og jeg kjente jeg ble mer og mer stressa. Endelig, så så det ut som tingene gikk etter planen. Jeg skulle ta bilen bort, så for da ta bussen videre til byen der Master skulle hente meg. Det var en ting jeg ikke måtte glemme, og det var vibben. Den hadde jeg pakket i sekken kvelden før sammen med laderen. En vet jo ikke, selv kjører jeg dem tom
nesten hver gang.

Og hva har jeg glemt, i det jeg setter meg på bussen. Shit, sekken. Vet med en gang, at dette betyr trøbbel. Han som sitter ved siden av meg på bussen lurer på hva som er galt, men jeg prøver å virke så normal ut og sier at det er ikke noe. Tankene maler, fader altså. Så står jeg der da, ute utenfor stasjonen og venter på Master. Prøver å ta meg en røyk, men er så stressa og full av dårlig samvittighet pga viben at jeg ikke klarer å røyke.

Setter meg inn i bilen til Master og får refs pga feil buss tid. Sorry, men jeg er ikke vant med buss tider, og fikk bare beskjed om at den skulle gå ti på halv, og ikke ti over som den gjorde. Jeg tar imot refsen og tar den til meg, men inne i hue mitt jobber tanken på hva jeg skal si ang viben.
Velger å vente til vi er fremme, er redd jeg blir satt igjen i byen, så jeg får heller ta imot den straffa som kommer. Ikke det, straff er både vondt men også kjempe godt, men glemte ikke viben med vilje.

Vi er fremme ved inngangsdøra og Master er inne, men hva skjer. Og nei, har han ikke glemt det enda. Åh, jeg vet hva som skal skje. Nei, jeg fikser det ikke, også så kåt som jeg blir. Spenninga bare i det at det kan komme noen, gjør meg sprø. Master forlanger at jeg skal kle av meg naken før jeg får lov å komme inn. Og litt ironisk spør han meg om jeg vil ha kaffe. Festlig, så rolig, mens jeg står der uta for døra og nesten dauer. Åh. Ja ja, jeg trekker pusten godt inn, og sparker inn skoa først, så går genseren mens jeg hele tida titter over skulderen. Vet aldri når det kan komme folk, og hva vil dem tro da. Uff

Så er det bare å dra av seg buksa med truseinnlegg, ikke mye sexy, men hva skal jeg gjøre da. Kan ikke gå rundt med den våte kåte flekken heller. Pulsen jobber seg godt oppover og jeg blir andpusten, svett og ikke minst jævlig kåt. Her står jeg da, foran en lukket dør, kliss naken i en blokkoppgang. Sekundene føles som lange minutter. Endelig kommer jeg inn, og får beskjed om å ta med meg genseren inn, resten kan ligge.

Går inn som ingen ting, men hva ser jeg, fader gardinene!!!!!!
Og er det noen vinduer det er lett å se rett inn i, så er det disse. Vet jo at det er min jobb å trekke for, men akkurat der og da så glemte jeg dem helt. Smyger meg rundt stolen og bak gardina for å få trekker for. Endelig kan jeg sette meg ned litt. Kaffen kommer, nydelig er bra tørst og tørr i munn. Tar på å få pulsen så høyt opp. Vi skravler litt løst først, litt godt det.

Master henter frem kameraet og vil ta noen bilder av meg med genseren på. Netto under da, vet ikke om det var det som gjorde at bildene ble helt ræva. Klarer ikke å slappe av, ser nesten ut som jeg har en stokk i ryggen og smilet er kunstig. Uff Trøster meg med at det kommer flere ganger, ikke noe stress, en gang må det vel gå an å få tatt noen bilder som jeg liker selv. Gikk fint forrig gang jeg var hos Master. Tar en røyk og små prater og drikker litt kaffe.
Master har tatt frem tauene, og jeg vet meget godt hva som venter meg. Eller det vil si, jeg vet jo ikke hvordan han har tenkt å binne meg, er jo så mange forskjellige måter.

Starter med brøstene, etter tredje runden med tau, kjenner jeg det veldig godt, og Master fortsetter mange runder til. Brøstene skifter farge fra blek hudfarge til mørk rød. Det gjør så vondt at jeg står nesten på tå, men prøver å skjerpe meg. Får festa tauet i håret bak for derfra nedover, sånn at jeg blir stående i svai bakover. Ganske spess for jeg får ikke sett så mye. Armene er fri, hvorfor vet jeg ikke, men får bare være flink og ikke bruke dem. Kjenner det renner varmt i meg, er så forbanna kåt. Så tar han et godt tak bak i håret og trekker seg mot seg. Biter meg hardt i brystet og jeg kjenner ilingen, samtidig som jeg kjenner nok igjen at jeg blir våtere og våtere, samtidig som det er skikkelig vondt.

Jeg leker med tunga på Masters brystvorte, godt, men får ikke holde på så lenge, før han drar meg opp igjen. Er så godt bunnet rundt hals og hår at jeg bare føler lydig bevegelsene Master fører. Får beskjed om å sette meg, ikke så lett når en er bunnet så svai, men det går.

Master leker litt med meg, og pirrer meg til det ytterste, men får ikke komme. Han pisker meg hardt, samtidig som han stryker lett over den røde baken min. Jeg blir bare våtere og våtere. Herregud, hvor lenge skal jeg vente før jeg får komme da???

Brøstene får gjennom gå de også, og jeg kjenner varmen og brenningen i dem. Noen slag kjenner jeg så godt at jeg må trekke pusten godt inn og bite tenna sammen. Master slenger noe over fjeset mitt, rakk ikke ense var det var, men skjønte at jeg fikk ligge rolig. Hva skal skje nå?

Så kjenner jeg noe kaldt og våt renner nedover det ene varme brystet mitt. Tar litt tid før jeg får med meg at det er is, tror jeg da??? Varmt, kaldt, sårt og ømt og ikke minst veldig deilig. Får enda ikke lov til en antydning til en orgasme, og jeg jobber virkelig for å holde igjen. Om jeg fikk orgasme før jeg la meg på magen, er jeg litt usikker på. Ikke lett å holde tankene klare når kåtskapen rir så jævelig i en. Får lagt meg på magen, og Master fortsetter med baken min. Gnir og masserer klitten min, og jeg er så kåt. Herregud, nå må jeg komme, ellers blir jeg gal.

Ikke nok med at jeg er så klar som det går an, så bruker han g-punkt vibben og det blir ikke noe lettere, jeg kjenner orgasmen på vei oppover og grøssningene kommer og det begynner å svarte for meg. Men nei da, ikke denne gangen heller.

Jeg er ikke så flink til å skrive om mine orgasmer, da jeg blir helt hinsidig og det er ikke bare en som kommer men mange. Så her er det litt bruddstykker, men får med meg g-punkt orgasmen, for den er jævlig sterk denne gangen. Kjenner plomma svulmer opp mens Master jobber med den iherdig og så!!! Bare eksplodere det, det pittler og iler i hele meg, mens jeg kjenner det renner ut av meg. Varmt, vått og utrolig godt. Unner alle en slik opplevelse, men vet selv hvordan jeg sleit de første gangene, men Master er flink, så han bare rappa til meg på ræva akkurat i det jeg kom og da mista jeg helt kontrollen med å holde igjen. Nå føler jeg at jeg kan være litt med og presse på, istedenfor å holde igjen.

Master rister hånden over meg og væsken fra orgasmen drypper over kroppen min. Jævla Nigarafossen, hører jeg Master sier, før jeg forsvinner litt igjen. Litt fraværende her, men mener jeg fikk en g orgasme til. Kommer til meg selv i det jeg nesten detter på gulvet. Får stabla meg opp og satt meg i sofaen, gud så godt. Også så tørr i munn, hehe. Master er hensynsfull og henter et glass cola til meg. Godt å kjenne den kalde brusen gå nedover halsen. Sitter og slapper av litt, mens Master tar bilder av suvenirene. Ja for dere som ikke vet, så er det nok en litt sub-ting sånn oss i mellom det med at det skal være merke etter Masters straff og ris. Drar liksom ikke hjem uten at en har fått noen suvenirer en kan kose med etterpå. De varer i mange dager og bare en liten berøring av dem gjør meg kjempe kåt. Er nok mye visuell greie og, at en ser og det igjen forsterker smerten du kjenner når du tar på deg selv. Ligge under dyna og bare la hånden gli lett over brøstene og kjenne de gode varme og ømme brøstene. Ikke for lenge da, for da kan det fort gå ille. Ingen orgasmer uten Masters tillatelse.

Kvelden og timene går kjempe fort og det nærmer seg at jeg skal dra hjem. Får lov å kle på meg, og tenker at nå er vi ferdig med denne settingen for i kveld. Hm, hva skjer? Legg deg over stolen der, beordrer Master meg. Gjør lydig det Master ber meg om. Og så kommer slagene en etter en. Mange slag, med padden, pisken og kjeppen. Kjenner det svir godt, to tre slag på samme sted er nesten utholdelig. Kjenner Masters sterke hånd på ryggen og bare presser meg ned over stolen. Bare motstanden til Master gjør at det forsterker kåtskapen. Muligheten til å ikke komme unna. Faen…. slagene blir mer og mer intense og jeg kjenner det brenner godt på baken.
Samtidig som jeg kjenner jeg blir dødskåt. Noe Master vet veldig godt.

Tror ikke jeg orker flere slag, men de kommer tettere og tettere. Skal ikke gi meg, ikke søren. Vet at jeg fortjener den straffa jeg får. Kjenner hånden til Master tar godt tak i meg bakfra og så hard inntrening, igjen og igjen og igjen. Gud, nå sprekker jeg. Prøver å reise meg opp i det jeg kjenner ilingene og pulseringen i leppene. Det nesten verker i fitta. Føler at leppene står som en stor åpen port, vid åpen, dønn klar. Føler at jeg nesten revner. Master trykker meg bestemt ned over stolen og tar enda et godt tak, og så bare renner det nedover bena og på gulvet.
Er det mulig, varm, våt og heftig orgasme. Skal ta på meg buksa igjen og den er kliss våt. Godt at Master skal kjøre meg hjem, for jeg kunne ikke ha sittet på noe buss kliss våt av fittesaft.

Kanskje det var litt ok å glemme vibben i kveld??
Men tanken forsvinner fort, ikke lurt å gjøre samme tabba en gang til, selv om straffen var god.
Sitter i bilen på vei hjem, men suvenirer i alle farger på brystene og er så salig og godt forsynt etter en herlig kveld. Legger meg denne kvelden og sovner som en stein til dagen etter. Tror de siste tanken som fløy i hode mitt før jeg sovnet var vått, varmt, ømt, smerte og utrolig godt.

Skvatt litt når jeg sto opp dagen etter, i det jeg ser meg nedover, suverniene er ikke røde lengre, men mer blåsvarte. Baken kjennes som jeg har ridd i flere timer, eller blitt tak bakfra med et balltre. Går nesten bredbent, samtidig som jeg kjenner stoffet av buksa berøre den såre baken. Trøbbel med å sitte, så jeg sitter litt på den siden og litt på den andre.
Takk Master for de fine suvenirene jeg har fått.
Ser frem til neste setting…

4 kommentarer:

  1. Brennhett dette her.. Det skal bli spennende å lese videre på denne siden

    SvarSlett
  2. Ja dette var en opplevelse jeg gjerne skulle ha opplevd igjen, kjapt. Deilig å sitte å lese om settinger som har vært, bare drømme seg vekk, klype seg selv hardt i brøstvortene og knipe hurtig og hardt med fitta, til jeg kjenner jeg blir deilig og kåt. Tenke at en får et par kjappe slag med pisken. mmmm
    Det var tider, men håper det skjer snart igjen.

    SvarSlett
  3. Er enklere enn deg.og ikke så mye erfaring heller,,men,,
    Du møter på kaia til avtalt tid og kommer ombord der du straks blir bundet ,kneblet og lagt foran i båten. Motoren startes og båten går mot et øde sted og ankrer opp. Der blir du avkledd og tatt med opp,surret,kanskje hengt opp ved siden av førersetet. Dette i en stilling som gjør deg forsvarsløs og lett innen rekkevidde for meg mens vi kjører videre. Nå til et sted hvor det også går an å bruke naturen til lek. Synes jeg ser deg på alle 4 i gummibåten mens jeg sitter på ryggen din og ror de få metrene inn til skogkledd land.
    Fritt og spennende for begge. Kunne godt tenkt meg det,men har ikke så mange muligheter.Hadde passet godt nå,men ser du ikke har anledning selv om du hadde villet.
    Båtbondage

    SvarSlett
  4. Veldig spennende og opphissende lesning... til å bli hard av...

    -Jørgen-

    SvarSlett