Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 14. mars 2009

Turen

Du skulle få kjent både fingrer og tunge av meg da ja. Lenge, lenge og over hele kroppen din, mens jeg lekte med en isbit og blåste lett på de våte sporene som tegnet seg på den nakne kåte kroppen din. Slikket deg sakte ned over magen og blåste lett. Kysset meg vei sakte men sikkert ned til navlen din.

Puttet en finger i munnen din og ba deg suge på den lett. Kysset og slikket meg ned låret ditt, lekte med en isbit på innsiden, oppover. Sakte og ertende.


Ville spre beina dine hardt. Legge meg mellom de mens jeg lar tunga mi gli oppover det høyre låret ditt. Lage våte spor sakte oppover, kjenne hvordan du sitrer i kroppen og la tunge møte målet sitt oppe på venusberget ditt. Kysse ømt og forsiktig før jeg slikker sakte nedover og finner kjønnsleppa di som jeg slikker deilig og bestemt over og inn mellom leppene dine. Kjenner hvor våt du er, smaker på saftene dine som gjør meg vill, bare lar tunga gli inn i deg. Roterer litt, før jeg trekker den ut og finner klitten din, lar tunga leke sakte med og rundt klitten mens jeg lar to fingre glir glatt inn i den våte kåte fitta di. Kjenner du suger til deg fingrene mine og omfavner de. Lar de gli inn og ut av deg mens jeg lar lillefingeren leke med analåpningen og slikker bestemt på klitten din.

Hvisker deg i øret at jeg vil ha deg helt naken, og vrenger av deg t-skjorta og lar munnen min suge til seg venstre brystvorta di mens tunga glir rundt og smaker. Biter lett og nyter den herlige kroppen din og kjenner jeg blir kåtere og kåtere der du ligger helt naken forran meg og sitrer og skjelver.

Nå når jeg har fått deg helt naken tar jeg bestemt tak i armene dine, låser de fast over hodet på deg og binder de sammen og fast i sengestolpen. Du forsøker å protestere lett, men jeg tar en bred teip bit og teiper over munnen din før jeg setter på øyebind så du ikke skal se noe, binder benene dine fra hverandre i hver sin sengestolpe og ser deg ligge der vakker, kåt, våt og sitrende. Nyter synet lenge mens jeg lar den nihalete pisken leke lett over kroppen din så du kjenner alle berøringene som kiler deg oppover låret, opp magen og over brystene dine, og opp halsen og ansiktet. Kysser deg lett i nakken og lar tunga gli ned og fanger brystvorta di igjen før jeg legger fra meg pisken og ruller vekk og forlater deg ensom.

Etter 10 minutter triller jeg så lydløst inn til deg, legger meg over deg så forsiktig jeg kan, uten at du vet eller ser hva jeg gjør, trenger hardt og brutalt inn i deg med den harde kuken min som vil ha sitt. Trenger hardt inn i deg noen ganger før jeg lar det overgå i et rolig tempo og støter sakte inn og ut av deg. Biter deg lett i nakken mens jeg støter men nå i et økende tempo da jeg merker kroppen din rører mer på seg og pusten din begynner å gi tegn på at du nærmer deg. Lar deg kjenne pikken min jobbe seg inn og ut i fitta din som suger den til seg og klemmer hardt rundt den og merker at jeg snart ikke klarer mer. nyter hvert jukk jeg gjør mot deg og som du tar imot med høylydte lyder. Merker at du snart kommer og øker tempoet stadig raskere og raskere. Jukker hardt inn i deg og kommer med et skrik samtidig som jeg kjenner kroppen din eksploderer og klemmer meg hardt sammen i den stand du kan det der du ligger fastbundet og eksploderer sammen med deg. I en enorm nytelse hvor alt står stille og verden stopper opp, før jeg sakte men sikkert løsner armene dine og bena dine og tar forsiktig bort teipen over munnen din og øyebindet, smiler mot deg og sier: en gang til? :-)

1 kommentar: