Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 8. mars 2009

Klyper og pizza

Søndagskveld hos Master.
Forrige uke ble Master og jeg enig om at jeg skulle til han enten fra lørdag til søndag, eller komme på søndagen. Visste sånn ca at det ville bli litt sm-setting, håpa veldig på det iallefall og bare tanken fikk meg som vanlig ekstra kåt. Master har foret meg med ulike filmer den siste tida, bare det har gjort meg yr og kåt om dagene pluss at Master har hatt meg på cam og også bestemt når jeg kunne og når jeg kunne få orgasme og andre ulike ting jeg må spørre om. Det er mange ting som igjen gjør at jeg bare blir mer kåt av slike kommandoer.

Onsdagskvelden snakket vi via cam som vanlig, da det kommer opp en melding fra Master
om at jeg må stille opp naken utenfor døra hans, ellers kommer jeg ikke inn.
”What?”, er sikker på at hjerte stoppa opp et par sek. da jeg leste det Master hadde skrevet.
Måtte lese det flere ganger for å fordøye det. Det er ikke mulig, helt naken. Fader, Master bor jo i blokk, og med den heisen. Merker jo ikke at folk plutselig skulle komme enten ned trappa eller med heisen. Og jeg er jo ikke akkurat anonym heller. Ble helt varm og små fortvila. Prøvde å få tankene vekk, sånn at det gikk an å snakke videre sammen, men det malte i hue mitt hele tida. Hva om…. Osv. uff

Fredagen begynte jeg å bli små uggen med små feber. Dritt tenkte jeg, men det gikk fint å være oppe, bare slappe av på sofan sånn inni mellom. Lørdagen ble ikke noe bedre, da var jeg skikkelig dårlig. Nesten sånn jeg lurte på om jeg skulle ringe legevakta. Men hadde ikke så lyst til det heller.Master hadde sagt jeg kunne få kvelden for meg selv, kose med meg selv,
men frem til kl. 01.00. Ett? Hva skjer etter det tenkte jeg. Mener Master at jeg skal stille opp midt på natta. Ikke det, jeg måtte jo bare gjort som Master sa. Er da for fader lydig sub, prøver i allefall. Går fint an å være kåt selv om en har litt feber og magen står som en er 5 mnd på vei, litt nedtur det da. Men er ikke i form og Master ser det også, så jeg legger meg ganske fort etter at vi har snakket litt sammen.

Så er det søndag da, og jeg kjenner fortsatt at jeg er små varm. Fader jeg er nervøs.
To pc,er masse klær og kle av seg ute i gangen. Bare tanken får meg sliten og jævlig kåt.
Forteller Master at jeg ikke er i så stor form, og det blir mye å bære. Så jeg håper Master kan møte meg utenfor garasjen. Garasjen ja, så jobber tankene igjen. Mye som kan skje der inne da.
Master kan jo bare dra av meg klærne og der står jeg. Skjelver i beina og jeg kjenner jeg er helt på tuppa. Vet at siden jeg er så dritkåt, så tar jeg på meg truseinnlegg, ellers hadde jeg vært våt før jeg gikk ut av døra. Men bare den lille stønna jeg prata med Master på PC'en før jeg dro,
så måtte jeg skifte. Er det mulig å bli så forbanna våt da?

Så er det å starte bilen å kjøre utover. Ikke lange biten, men rekker fint å bygge meg opp.
Skulle tro jeg skulle ta eksamen i noe, for jeg er både spent, kåt, nervøs og skjelven.
Orker ikke ha noe musikk på, det bare stresser meg mer opp.

Så er jeg fremme, ringer deg opp og står uten for i snøværet og skjelver. Ikke fordi det er kaldt,
men fordi jeg er kjempe kåt. Tankene jobber som bare den idet jeg hører døra går opp. Hva nå, hva skjer? Vi går innover og jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, bare for å komme meg inn så fort som mulig.

Men sant, så var jeg ikke i kjempe form og håper Master tar hensyn til det. Det virket sånn ut iallefall der vi går bort til heisen. Den store garasjen, mange biler og kroker. Mye kunne skje der inne hvis Master befalte det. Heldigvis er vi ved døra, og går mot heisen. Phuuu, så langt.

Ut av heisen, så er det bare noen skritt bort til døra til Master. Og ups, hva hører jeg???? Kle av deg ellers kommer du ikke inn, sier Master. Og nei, det er ikke mulig, så nære og tankene hadde begynt å roe seg, men nå ble det full fart i tankene. Fader og, så kåt, nå ble jeg bare dødskåt
og jeg kjenner det renner varmt inne i meg. Jeg nesten ber på mine knær at jeg må få slippe, jeg fikser det bare ikke. Selv om tanken gjorde meg drit kåt og varm. Etter en stund så får jeg lov å komme inn. Pusta letta ut, tungpusten var jeg og, pc'ene var ikke så lette å dra på.

Starter med kaffe og småprat. Sitter på nåler for jeg vet liksom ikke når Master kommer med neste utspill. Små klypinga og blikket gjør meg kjempe våt. Får beskjed om å trekke for gardinene, ja da vet jeg jo at noe vil skje, men ikke hva. Kan ikke unngå å se kniven som står hogd ned i en pappekse da jeg går for å sette meg i sofaen. Er jeg sprø tenker jeg, men får så himla puls av det.

Master har bestilt pizza, og jeg kjenner jeg nesten ikke er klar for noe mat, men har ikke spist så noe må jeg få i meg. Føler at det bare bruser i hue mitt. Samtidig tenker jeg på at kroppen må være med meg. Slappe av, men det henger litt i den behandlinga jeg fikk av min forrige Mester,
rå brutal og veldig vondt. Ikke sub-vondt, men at ting ikke var som det skulle. Aldri kos etterpå, så jeg ble sittene så tom etter settingen.Var ikke mye likevekt, teit for jeg vet som sub at det ikke skal være sånn. Heldigvis tok jeg til vett og bare sletta kontrakten og alt.

Må ærlig innrømme at jeg ikke helt husker når første orgasmen kom, for de kom så mange i løpet av kvelden. Så er det frem med klypene, ikke to som før, men mange. Det iler fra topp til tå, samtidig som jeg kjenner jeg blir våtere og våtere. Jo mer vondt det føles, jo kåtere blir jeg.
Får beskjed om å kle av meg, mens klypene var på. Bare jeg dro inn pusten kjente jeg dem, spesielt en, den var intens i smerten. Må innrømme at jeg klarte ikke helt å slappe av, magen, luft, alt føltes teit ut. Selvbilde mitt er ikke akkurat på topp. Etter å ha fått pusten og fatninga tilbake setter jeg meg opp, skulle rulle meg en røyk men klarer ikke.

Vi spiser litt og prater, blir ganske slækk av orgasmen, men kvelden er nettopp begynt.

Bare det at du tar på meg forsiktig får meg til å riste. Hører svakt musikk i bakgrunn og bare lukker øynene og nyter. Våkner opp av et slag og er der oppe med en gang. Får vel ett par orgasmer da du stimulerer meg samtidig som du tar pusten min, gud hva jeg digger det. Bare å kjenne orgasmen kommer i det du slipper taket. Skal ikke mye stimulering til da før det går for meg. Virker som i det det begynner å svartne for en, så kommer det bare et blitzlys i det orgasmen kommer. Og den er så sterk.

Og ta av klyper er vel 1000 ganger verre enn å ta på, og dæven det gjorde vondt.
Beit tennene så hardt jeg kunne og prøvde å protestere, men da ga Master meg klar beskjed.
Det igjen gjør jo bare meg enda kåtere. Bare det å ta på brøstet, det er varmt og rødt og ømt.
Kjentes ut som om klypene fortsatt var på. Og hva skjer så, der sitter jeg dønn naken, jo da, der kommer Master med kamera. Og det er ikke noe vanlig pocket kamera nei. Diger linse, bare synet av den får meg skikkelig dårlig. Har alltid bare godtatt meg selv fra halsen og opp, resten vil jeg ikke vite om eller se. Men du minner meg fort på at jeg er sub, så jeg får jo bare sitte der jeg. Og det knipses og knipses. Merkelig så kjenner jeg blygheten forsvinne, sakte men sikkert.
Litt rart, jeg som har sånn skrekk for kamera. Master prater og jeg gjør som Master sier.
Til slutt klarer jeg å slappe nesten helt av. Ja kan si jeg slappet meget godt av til å være meg.
Ble litt småstressa om Master skulle ta noen intim bilder for å ha på PC'en, ikke det at det hadde gjort noe, men der og da var jeg ikke klar for det følte jeg. Må bli venn med det store beistet av kamera først. Bare å ha linsa så nær meg, var vanskelig. Så går vi bort til PC'en for å se på en av filmene Master hadde tatt opp.

Jeg står ved siden av Master, og kjenner at Master tar tak i meg bakfra. Etter som filmen går griper Master fingrene godt i meg. Vet nesten ikke hvordan jeg skal klare å stå på beina, men griper tak i data bordet, så det nesten tipper. Kjenner plomma eser i meg, shit hva godt. Jeg er så nær så nær ved å sprekke og så bare eksploderer det i meg. Kjenner det renner nedover låra og på beina og føttene. Den plomma der var ikke liten, for det er vått der jeg står.
Gud hva deilig. Jeg blir fylt av en rus, og kjenner bare hormonene bobler i meg som kullsyre.
Hører meg selv skravle som en foss, nesten sånn jeg ikke klarer å stokke ordene. Det er vanskelig å sette ord på en slik orgasme, den må nesten bare oppleves. Det er som ringer i vannet etter at en har kastet en stein i vannet, og hver ring har sin grøssninger som går mot klitten og innover. Du kjenner plomma eller g punktet vokser og blir hovent, og følelsen av å måtte tisse kommer. Det er da en må prøve alt en kan å bare gi på, slippe alle hemninger og la det gå til.

Setter meg ned, merker jeg her helt tom, samtidig som jeg føler jeg har masse energi. Skravler som en foss enda, og prøver å fortelle hvordan det er, sikkert mye surreprat, men det er så heavy opplevelse og følelse. Er som jul, nyttår og bursdag samtidig + enda mer.
Etter at jeg har fått roa meg litt, er det på,n igjen med nye orgasmer, og det blir ikke bare en.

Kan dessverre ikke skrive så mye om den siste timen, for jeg blir helt borte. Hinsidig fjern.
Alt er bare en rus av bølger. Etter all tiden naken foran Master, merker jeg at jeg er der jeg var en gang. Bare det er godt, Få fjerna den lille hemningen. Kan ikke garantere at den dukker opp igjen, men føler at det vil ikke ta lang tid for at den blir borte igjen. Klokka går utrolig fort og jeg må tenke på hjemveien. Får lov å kle på meg, og mens jeg kler på meg, skal jeg neimen ikke glemme at jeg er sub. Kjenner det svir varmt på baken og ryggen. Brystene føles enda som jeg har klyper på, godt kjempe godt. For ett par oppdrag til neste gang. Det er 4 meter tau x 3 og lage en liten padd på ridepisken. Tenker jeg gjør det i helgen, for da er Master opptatt mener jeg.
Så går vi ut av døra og inn i heisen, jeg er bra salig og små rusa.

I det vi står og venter på at heisen skal gå, drar Master ned blusen foran. Wow, jeg ble så kåt, også så skjelven. Det begynner å dirre i beina så jeg må bare sette meg ned. Oj det var spesielt. Får stabla meg opp og går med skjelvne ben ut i garasjen. Master minner meg fortsatt at han styrer, for så går blusen ned igjen. Håper inderlig at ingen kommer inn med bilen, eller at noen skal ut å kjøre. Det gikk heldigvis bra, men likevel var spenningen der. Og jeg kjente den veldig godt. Sier ha det til Master og går mot garasjedøra, ut i snøværet sent søndagskveld. Takk Master for en fin og innholdsrik kveld på godt og vondt.
Takk.

1 kommentar:

  1. Fantastisk, jeg blir kåt av å lese dette. Knut

    SvarSlett