Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 8. mars 2009

Hva er det å være sub?

For meg er det å være Masters sub:

- Gleden ved å føle at jeg har gjort ham tilfreds eller at han er stolt over meg for den suben jeg er.
- Den gode følelsen jeg får ved å gjøre alle de små tingene for ham: alt han måtte ønske.
- Tryggheten ved å vite at han har den hele og fulle kontrollen over meg og han kan tilkalle meg når han vil på døgnet.
Vet aldri når.
-Den tilliten jeg har til ham, som blir bare bedre og bedre.
-Den sitrende følelsen når han setter håndmansjettene eller bruker tau/rep på meg og, et tegn på at noe vil skje resten av kvelden.…
-blikket hans, som sier "nå er det nok".., eller ”pingle” eller jævla fitte, går rett inn i sjelen min.
Kjenne en mest har lyst å grave seg ned i tastaturet av skammen over å ha gjort noe galt.
-Den gode følelsen av å få være "liten"…
-smerten, ydmykelsen og den underdanige følelsen etter en avstraffelse når jeg ikke har vært lydig mot han.
den trygge følelsen av å være suben hans, og ha gjort opp for meg når straffen er ferdig
-rødmen som brenner når han ydmyker meg
irritasjonen over at jeg blir sendt tidlig til sengs (når jeg hadde sååå lyst til å være oppe), blandet med den gode, trygge følelsen av at han bryr seg om meg og at jeg ikke må glemme at det er en straff.
-Følelsen av å være holdt - enten av blikk, tau, korsett eller lenker, eller to sterke hender rundt halsen.
-Og jo da. .følelsen av å være så kåt at jeg tror jeg skal eksplodere, ;-)
Gå i flere dager uten å få tillatelse å onanere, og plomma kjennes for hvert skritt jeg tar, eller når jeg sitter.
Ikke få lov å komme uten Master,s tillatelse.

Og når jeg fortjener det, og får endelig jobbet ut den orgasmen som har sittet i kroppen min i flere dager.
Bare kjenne det renner nedover beina, varmt og våt.

At Master bygger opp meg psykisk til ett eller annet.
Kommer stadig med noe nytt, uvitende som jeg er.

Takk Master

1 kommentar:

  1. Ja, skal si jeg ble overrasket over at Master vil legge ut mine oppdrag her på nettet.
    Håper på så mange som mulig har lyst å kommentere det jeg skriver. suber liker det vettu.
    Men nå tar hu kvelden, mere stoff kommer i løpet av uka.
    Hilsen suba

    SvarSlett