Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 8. april 2009

Møte med Master Costello


Kvelden har så vidt begynt og ute er det i fred med og bli mørkt. Påsken har startet og de fleste har startet på påskeferie sin. Det er sikkert lange køer med folk som er på vei til hytta på fjellet. Maten er sikkert blitt handlet inn for flere dager fremover. Enten skal en på besøk, eller får besøk, så det er viktig at alt er klart.
Etter og ha hatt en full sjau i dag av folk som har vært innom og gått igjen er det helt stille i leiligheten.
Oppdraget er gjort på bloggen og Master har gitt meg fri. Hmmm hva gjør jeg nå, må jo benytte meg av frikvelden på en eller annen måte.
Bare tanken på å ha fri i kveld gjør meg kåt. Lager meg en kopp kaffe og prøver å se litt tv, men klarer ikke å konsentrere meg.

Tror det blir et møte med Master Costello i kveld jeg og kjenner kroppen reagerer bare ved tanken. Finner ut at jeg vil være nydusjet før jeg tar han imot. Slenger klærne over en stol og går inn på badet. Deilig å la det varme vannet bare renne nedover kroppen. Lukta av dusjsåpen gjør godt, og smører meg sakte inn og nyter. Skummet som renner nedover brøstene gjør meg kåt men det haster ikke. Vet han kommer uansett hvor lang tid jeg bruker i dusjen. Lar massasjedusjen jobbe. Den harde stråle gjør godt når den treffer klitten min. Kjenner hvor stiv klitten blir der strålen jobber frem og tilbake. Begynner å få problemer med å stå, så jeg siger nedover mot gulvet og samtidig som jeg lar bare dusjen jobbe. Merker jeg dunker hode i veggen i det første orgasmen kommer. Tvinger strålen til å jobbe videre og kommer igjen.
Andpusten og skjelven går jeg ut av dusjen, det damper av meg, huden er rød og varm. Gjør ikke noe om jeg er svett igjen, kvelden har så vidt begynt.
Går og finer meg et stor deilig badehåndkle og pakker meg godt inn, låser inngangsdøra i det jeg tasser inn i stua.. Setter på litt bakgrunnsmusikk, bare sånn svakt på, for det skal ikke ta fra meg konsentrasjonen.over meg, Setter meg i sofa og tar frem flasken med body lotion. Setter flasken på høykant og lar lotion renne nedover brystene. Starter med brystene, de glinser av huden. Kjærtegner dem lenge, klyper meg litt i brystvortene og kjenner at kroppen lystrer.
Slenger bena på bordet og masserer beina og jobber meg oppover. Kjenner etter med fingeren og jeg er allerede dyvåt av den kåte fittesafta. Putter fingeren i munn og kjenner det smaker salt.

Mmmm godt. Merker spenningen i kroppen, og det pulseringen i fitta. Ja ja, han skal ikke få jobbe lenge tenker jeg i det jeg legger håndkle pent utover sofaen og danderer putene. Da er det vel snart klart for at han kan tre inn i stua. Henter meg et glass med iskald cola, vet jeg kommer til å bli bra tørst etterpå. Kommer på at jeg må slå av mobilen, ikke noe uro momenter skal ødelegge møte med Master Costello. Har tatt frem vibben, vet han ville likt det og er helt klar for det store møte.

Og der står han, tre meter unna meg, høy mørk med solbriller iført med mørk dress. Phuuuu det iler i kroppen bare av synet av han. Han har med seg en slave ser jeg, dette blir spennende. Så er vi klare da og setter vibben på og begynner å la den jobbe over fitta. Ikke for hardt, for jeg vil ikke komme med en gang. Skal jo ikke være uhøflig heller når en har et så fint besøk på en onsdagskveld.
Han starter med å piske slaven sin, og jeg kan nesten føle slagene mot kroppen. Hun får sikkert som fortjent der hun ligger bøyd over bukken. Kunne ønske det var meg han hadde behandlet slik, men er veldig fornøyd med å få være tilskuer.
Kjenner jeg har trøbbel med å holde følge så jeg lar vibben gå litt rundt kroppen. Holder igjen så godt jeg kan og puster tungt.
Så går Master Costello bort til kofferten sin, tar av seg handskene og henter frem glidemiddel eller olje. Litt usikker, men vet hva som kommer til å skje. Han smører hendene sine godt inn sakte og går mot slaven sin. Klapper henne hardt på baken og ber henne spre beina godt fra hverandre.
Dette vil jeg være med på, så nå lar jeg vibben jobbe videre på klitten, den er sååå hard. Er så vidt jeg klarer å se Master Costello her jeg ligger og merker jeg begynner å bli ør i hodet.
Tenker hardt med meg selv at han ber meg se på og konsenterer meg alt jeg kan med å holde øya oppe.
Master Costello legger den ene hånden på rygge til slaven sin i det han fører to fingre inn i fitta hennes og går så over til tre fingre. Ser han jobber intens og slaven stønner i takt med meg. Det renner olje og fittesaft ut av fitta på slaven og jeg gir fra meg et høyt ynk. Detta er ikke lett, men jeg vil være med jeg også.
Merker orgasmen kommer og prøver alt jeg kan å holde følge med dem der de holder på. Så trekker han ut hånden og finner frem en kjempe dildo. Lar gildemiddelet bare renne over den svarte dildoen med tykke riller. I det han skal putte den inn i slaven kjenner jeg at jeg ikke klarer mer. Merker at håra reiser seg fra nakken og nedover og jeg får rykninger i beina. Orgasmen bare bølger i meg og jeg blir hinsidig og mer eller mindre blir jeg helt borte.
Får et våkent øyeblikk og holder hardt grep om vibben, for jeg vil komme mer. Merker fittesafta som renner ned på håndkle og krampene i fitta som jobber. Etter siste orgasmen klarer jeg ikke mer, og tenker: "Beklager Master Costello, du må gå nå". Som sub hadde jeg ikke trodd jeg skulle tenke sånn og borte blir han og slaven. Hører bare vibbens dunk i det den detter ned på gulvet og blir liggene og vibrere. Jeg ligger rett ut på sofan og nesten hiver etter pusten. Svetten renner, phuuuu så utrolig godt.

Etter å ha summet meg, reiser jeg meg opp og griper tak i glasset med cola med begge hender. Kroppen skjelver og pulsen kjennes som den er langt over 100. Det dugger på glasset mens jeg drikker og peser etter luft. Wow, detta var jaggu godt, bare litt synd at han måtte gå så fort da.
Etter å ha fått landa litt tenker jeg med meg selv, hvorfor ikke og trykker på playknappen til dvd spilleren på nytt. Jeg har jo fri i kveld så hvorfor ikke.

2 kommentarer:

  1. Hei snuppa..
    Utrolig bra skrevet og tente meg på alle plugger.er skikkelig kåt jeg nå hehe...
    liker også Master Castello filmer .har en vhs men har en videomaskin som ikke funke grr..

    SvarSlett
  2. Skal jeg ta på dress og solbriller på søndag tro?

    Master Costello og hans filmer kan du finne her:

    http://www.dvd-sexpress.com/en/producer:master-costello,3,41.html

    SvarSlett