Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 23. mars 2009

14 dagers fortjent straff




Så var det helg igjen da. Ukene går jo så fort om dagen. Synes ikke det var lenge siden forrige helg da jeg var spent på hva som skulle skje. Meningen var at jeg skulle til Master og motta min straff, men det kom dessverre noe i veien. Må ærlig innrømme at jeg ble helt slått ut, men kom meg etter vært.
Ny uke, nye oppdrag og plikter kalte på meg og straffeloggen ble lengre og lengre. Tenkte mitt stille sinn at dette ville jeg jaggu kjenne, men vet jo at jeg både liker og klarer å ta imot en del smerte. Smerten går meg jo bare så kåt. Hadde fått kjøpt noe pinner i en interiør butikk. De var vel ment som pynt, men kjente på dem og de virket spennende ut. Også den billige prisen, så gjorde det ikke noe om de evt. ville knekke eller ikke var egnet. Testet skulle de.
Da var fredagen her igjen og Master hadde meg på webcam som vanlig. Får beskjed om at han henter meg dagen etter, og at pinnene, vibben, skjemaet og straffeloggen skulle tas med. Ups, tankene jobber i hodet mitt og kjenner jeg blir ekstra drit kåt med en gang. Prøver å tenke på noe annet utover kvelden. Ikke så lett når Master forer meg med kåtskap. Ingen orgasme i dag suba, du skal være helt klar til i morgen.
Lørdagen kommer, og ingen ting annet er i hodet mitt enn at jeg blir hentet av Master.
Prøver å gjøre noe fornuftig i heimen, men er så rastløs og ukonsentrert.

Klokka nærmer seg, så det er på tide å hive seg inn i dusjen. Ikke en millimeter på kroppen går glipp av såpe. Det skrubbes og vaskes til alle kunstens regler. Klarer til og med å ikke bruke massasje dusjen for lenge mot fitta, ellers hadde jeg kommet. Den dusjen forguder jeg.
Går ut av dusjen, det nesten damper av meg og får på meg klærne. Pleier ikke å sminke meg når jeg skal til Master, vet at det ikke har noe hensikt, men i dag hadde jeg litt lyst. Klokka nærmer seg tidspunktet Master skal være her og jeg stresser og stresser rundt. Pakker og dobbelt sjekker om jeg har fått med meg alt. Bestiller en pizza som vi kan hente på veien til Master.

Er fremme hos Master og vi sitter og småprater og spiser litt først. Master ber meg om å trekke for gardinene og jeg vet at nå er tiden inne. Kler av meg mens Master beføler kroppen min. Stikker en finger i fitta for å kjenne om jeg er kåt, noe jeg selvfølgelig er og putter fingeren i munnen min. Det smaker salt og godt. "Din jævla pinglefitte" sier han. Kåte tispe.

Master finner frem tauene og starter med å binne meg. Kjenner jeg begynner å skjelve og blir våtere og våtere. Måten jeg blir bunnet på har jeg ikke prøvet før og det virker spennende ut. Er så klar allerede at det skal ikke mye til før jeg kommer. Prøver å sette meg i sofa,n, ikke lett men får da satt meg. Master finner frem pisken og starter med å piske brøstene. For vært slag, blir fitta våtere og våtere., det nesten verker. Svetteperlene begynner å komme i ansiktet så håret klistrer seg fast. Master berører brøstene forsiktig og det pitler i meg, og hver nerve ligger helt utenpå huden. Brøstene strutter ut, de er røde og godt fastbundet.


Master tar tak i tauet og drar meg opp av sofaen, slikker meg pirrende rundt munnen og jeg er f…. så klar. Men Master ser strengt på meg: ”Ikke kom enda, du kan bare prøve deg” i det jeg kjenner han biter tak i skulderen min. Det får meg litt ned og jeg kommer til meg selv igjen. Som jeg har skrevet før, så blir jeg helt hinsidig når jeg får orgasmer, så det er en del tidspunker som blir borte for meg. Eneste jeg kan si, er at da er jeg så høyt oppe som det går an å komme, skulle gjerne ha skrevet om det, men hjernen blir helt borte.

Blir beordret over stolen og Master binner meg godt fast, ikke mulighet å bevege meg.
Det første slaget iler og svir litt mens det pitler i meg. Ikke så hardt, men vet det kommer mange mange slag til. Dette er jo bare oppvarming. Etter mange slag med padden, pisken så går han over med pisken. Jeg kjenner bare den intense sviingen på baken og ryggen, men biter tenna sammen. Svetten bare renner av meg der jeg ligger med hodet nedover. Fitta er ikke mindre våt, men får ikke komme enda. Kjenner slagen som smeller mot baken. Lyden av pisken, nesten som når de pisker på sirkus, den svisj lyden som kommer.

Skvetter til da jeg kjenner en brennene følelse som treffer ryggen og baken. Hva var det???? Så kjenner jeg følelsen igjen, det er stearin. Det svir godt når stearinen treffer den såre øme baken. Slagene kommer igjen og de blir enda hardere og hardere. Tårene drypper ned på gulvet sammen med svetteperlene.

Master stryker over den varme øme og såre baken min. Det er såååååå godt. Føler at det er rett før jeg bare forsvinner og at kåtskapen bare brer seg over hele kroppen. Til slutt klarer jeg ikke å la være å komme, og jeg kjenner det rykker i hele kroppen. Det er jo noe som heter naturlov også. Kjenner bare orgasmen kommer igjen, den starter liksom over hele kroppen og all energi strømmer mot fitta og små krampene i fitta starter. Kjenner det renner nedover låra, varm deilig fittesaft.

Men Master er ikke ferdig, ekstra straff i kveld. Av alle ting så glemte jeg selvfølgelig straffeloggen og den skal jeg jammen ikke glemme å huske på neste gang. Slagene bare renner på, og har ikke mulighet til å vri meg unna.

Så kommer det jeg ikke hadde håpet skulle komme, jeg måtte bare si ”rosa” ikke pga smertene men tauet rundt håndleddet strammer så det prikker i hendene. Tauet blir tatt av og det blir en liten pause, får drikke litt, blir jo litt væsketap her og det smaker med en røyk. Master små flirer litt da han ser hvordan jeg ser ut, maskaran som har rent nedover sammen med sminka. Skal nok ikke ta noe bilde av deg nå suba. Godt det da, og dumt av meg å være så dum å sminke meg før en setting.

Må ærlig innrømme at jeg tenkte at nå var settingen ferdig, men der tok jeg jammen feil.
Plutselig begynner Master å rydde vekk fra salong bordet. ???? skal jeg ligge der???
Skjønner fort det, da mansjetten blir satt på og Master ber meg legge meg ned. Tankene flyr i hodet mitt der jeg ligger og ser i taket. Armene blir bunnet i hvert ben av bordet og så bena.
Der ligger jeg og kan ikke røre meg av flekken. Kjenner Masters fingre begynner å massere klitten min, så inn i fitta. Kjenner bare fingrene glir inn i meg. Kjenner godt hver gang Master går over g punktet. Master vil kjøre suben hardt i kveld for nå kommer g-vibben og den store vibben.
Wow , det er klin umulig å ikke komme med begge de to samtidig. Kjenner Masters store hånd over ansiktet mitt og klemmer til og det bare eksploderer i meg. Videre er bare en lang reise med orgasmer og jeg kommer og kommer og kommer. Resten av reisen klarer jeg ikke å beskrive for her forsvinner jeg, hehe kan bare si at det er en vannvittig deilig reise.

Vet heller ikke hvor lenge jeg blir liggende på bordet før jeg kommer til meg selv, men kommer til meg selv i det Master tar tak i brøstvorta mi og begynner og massere den, også er vi på vei opp igjen. Master har fjernet mansjetten og tauene noe jeg ikke merket og får lagt meg på magen. Må bare få slappet av litt, men nei da. Da var vi på,n igjen, men nå kjente jeg g-punktet var så hovent at det nesten gjorde vondt. Så jeg jobbet med og kloret meg fast i bordet. Wow kjenner bare kroppen dirrer og kåtheten bare sprer seg over hele meg igjen. Og så var vi litt borte igjen. Sorry folkens, vet ikke hva det kommer av jeg. Ikke alle orgasmer får meg hinsidig, men særlig hvis det kommer flere på rad.

Får kommet meg ned fra bordet med skjelvene kropp. Det svimler rundt meg, så jeg må stå en stund og la det sige før jeg reiser meg helt opp og kommer helt til meg selv. Føler som jeg har løpt Oslo maraton i kveld.
Da kommer det fra Master: gå bort og len deg over stolen. ”Hva, enda en gang?” men som lydig sub jeg prøver å være, så gjør jeg som jeg blir bedt om. Og skal jeg ha mer straff så er det sikkert en grunn til at Master gir meg den. Der ligger jeg med baken i været og venter og venter på slaget som skal komme. Får et par kjappe harde slag, men så kommer ingen slag mer, men ser blitslyset av camera. Suverinene må jo bli tatt bilde av. Pinnene til 19 kr på tilbud, funket meget godt. Det var baken et godt bevis på.

Etterpå blir det små prat og kos. Deilig etter en hard setting. Drikker litt og bare slapper godt av i sofaen. Er rett før jeg sovner der jeg ligger naken hengslengt over sofaen.
Tar på meg klærne og ordner meg til å bli kjørt hjem igjen.
Det var neimen ikke så lett som jeg trodde. FARTSDUMPLER er tingen for en sår, øm og kåt kropp. Føltes nesten som jeg kom for hver dumpel og kan ikke huske at det var så mange av dem bort til meg. Virket som det var laget dobbelt så mange i kveld.
Takk Master

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar