Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 24. mars 2009

Mine fantasier


Det er mye som svirrer i hodet på en når det gjelder fantasier.
Har jo skjønt i ettertid at ikke alle fantaserer trenger å være ulovlige eller urealistiske fantasier. Var jo nesten sånn at en ikke turte å tenke dem høyt, eller fortelle dem til noe. Om det hadde vært beste venninne eller partner.

Husker godt jeg fantaserte om smerter, det å bli dominert, låst inne for lenge siden. Før jeg i det hele tatt visste at det var noe som het BDSM. Så når den tida kom da en tittet i ulike sexblader, så jeg ikke noe som kunne minne meg om mine fantasier. Det jeg så var menn i svarte klær eller damer med svarte politikølle i hånden og de hadde på seg ulike uniformer. Mange av dem hadde masker på seg og høye støveletter. NEI sånn var ikke jeg. Ikke visste jeg om noe som het pain eller sub/slave og Master/dominant. Skjønte ikke hva det gikk ut på. Siden jeg ikke kjente meg igjen, ble det ikke noe mer titting den veien, siden jeg ikke var ”SÅNN”.

Ønsket bare oppleve smerte på kroppen, for jeg visste jeg ble tent av det.
Ble flau da jeg så filmer på tv`n der folk ble behandlet dårlig eller tatt grovt. Der satt jeg kåt og våt. Hva feiler det meg, er jeg i ferd med å bli gal. Verst var voldtekt, kjente det skikkelig i kroppen, at jeg ble våt og kåt. Synes selvfølgelig synd på jenta/dama i filmen, men det hjalp ikke meg når jeg kjente at jeg ble våt i fitta. Var jo ikke noe jeg gjorde med vilje heller, det skjedde jo bare. Følte meg skamfull og stygg. Tenk å reagere sånn, det var ikke normalt.

Er i grunn godt opplyst innen seksualitet, men BDSM hadde jeg bare skjøvet vekk fra hodet mitt for det gjaldt ikke meg.
Var godt over 40 da jeg endelig fikk oppleve noen av mine ”urealistiske” fantasier. Og oppdaget at det fantes en haug av folk som var lik meg. Oss ”painpig`ere”. Var som jeg våknet til live på en ny måte. Det var kjempe sterkt for meg. Følte meg mye sterkere som person også. Alt ble forandret, viste godt hva jeg søkte etter. Bare et vanlig forhold uten sm ga meg ikke noe lengre. Prøvde ett par ganger, men det manglet en stor del av meg. Følte meg ikke hel på en måte. Så da får jeg leve singel og være glad for at jeg har Master. Pr. i dag kan det ikke bli bedre. Må bare få tilføye at jeg fikk ikke min første g-punkt orgasme før etter å ha blitt pisket og straffet av Master. Det var en kjempe opplevelse.

Merker nå at jeg strekker meg videre når det gjelder fantasier, prøve nye ting. Noen av fantasiene som er prøvet ut, gir meg kanskje ikke så mye nå som de første gangene. Mange av tingene er jeg heller ikke så skeptisk for. Master skal nok ha en stor ære av det. At jeg stoler så fult på han, og det han prøver ut på meg, vet Master at jeg takler.
Bare det med pustenekt, at det skulle gjøre så mye med meg, hadde jeg aldri forventet.
Tenkt heller ikke at tau eller rep skulle gi meg så mye som det gjør i dag, men synes det blir bare bedre og bedre.

Det er jo fantasier som en ikke tørr (kanskje) å prøve, samtidig som det tenner en veldig.
Playrape er en ting, kidnapping, waterbdsm, elektro, mumifisering det kan være plast, gips. Bare tanken på at Master skulle låne meg ut til en annen Master, gjør meg nesten svimmel og drit nervøs, men kjenner også at det pirrer meg veldig. Helst ville jeg ikke sett personen, sittet eller stått/ligget klar til vedkommende kom. Bare jeg skriver om det, så kjenner jeg det knyter seg av spenning. Om jeg fikser det er noe annet. Der tror jeg at alt jeg ikke vet er best. Såpass stoler jeg på Master, og at han ville vite når jeg evt. skulle være rede for det.
Det samme er SM med en person av samme kjønn. Har en litt erfaring med det, men den ble dårlig. Tror og håper det kan være bedre, for tankene surrer fortsatt i hodet mitt. Fantasien om å få fisste ei jente/dame med hele hånden i henne. I perioder ligger den tanken og maler i hodet mitt. Blir utrolig kåt av tanken. Samme er å bli fisstet selv, men for min del må det nok trenes opp.

En annen ting er ute offentlig, bare tanken får meg skjelven. Ikke det at jeg vil at folk nødvendigvis skal se meg, men tenk om de gjør. Bare det får blodet til å bruse i årene mine.
Har hatt orgasme på et stort kjøpesenter en gang, det var heftig. Trodde jeg skulle spise opp jakkeermet mitt for å holde kjeft i det jeg kom.

Det å bli styrt av Master ute i det offentlige selv om ikke folk helt skjønner hva som skjer, men at en selv vet det meget godt. Kjenne at rødmen og kåtskapen brer seg i en. Hadde det ikke vært i et miljø der en er kjent, kunne det godt og strekt seg enda lengre. Man gjør jo som sin Master forlanger.

Tror kanskje det er lurt å bli enig med sin Master eller Domina om hvor langt en kanskje er villig til å gå. Skrive opp et skjema, der en kan notere hva som tenner en, og hva en overhode ikke går med på.
Ja dette var litt om mine fantasier, kanskje ikke så mange, men det popper opp stadig nye. Det som er deilig er at jeg har fått oppleve flere av mine . Men ikke alle fantasier trengs og oppleves, eller går å realiseres, men det gjør ikke noe, så lenge dem ligger i hodet ditt.
Takk Master for at jeg har fått oppleve mange av mine urealistiske fantasier.

3 kommentarer:

  1. Det er aldrig for sent at udforske sin seksualitet. Det lyder som om, at du nu har fundet din rette plads.

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg igjen i å bli sterkere som person av å følge lystene. Eller kanskje jeg brukte mye krefter på å undertrykke dem? Uansett har det vært bra for meg, og det høres det ut som om det har vært for deg også.

    SvarSlett
  3. Åh jeg genkender... og tror at lige der hvor man føler sig "hjemme", er der hvor en kvinde af denne særegne art kan springe ud som den smukkeste blomst.

    SvarSlett