Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 22. mars 2009

Mine hjemmelagede pisker


Her ser dere en samling av pisker jeg har laget. Grunnen til at jeg startet å lage pisker var at jeg var lei av dårlige pisker som var kjøpt på nettet. Når jeg driver og lager pisker, tenner det meg veldig, det får fantasien i sving.
Alle piskene blir testet på meg før de evt. blir solgt videre.
Har ikke vært så produktiv det siste året, men skal starte opp igjen nå.
Lager pisker etter ønske og behov så godt det lar seg gjøre. En kan få ulike antall haler i skinn og evt små bismark kjettinger (brukes kun med forsiktighet), knuter, pynt, ulike lengder på skaft.

4 kommentarer:

  1. Hold da op, de ser godt nok fine ud. Sikke en dejlig hobby.

    SvarSlett
  2. De ser veldig bra ut. Hvordan selger du dem? Etsy?

    SvarSlett
  3. Veldig sexy fortellinger :-)

    SvarSlett
  4. Gaffadronningen.
    Før så gikk det via venner innen BDSM. Nå er det en stund siden jeg har solgt, men skriver du til meg på mail, så kan vi ta opp tråden der. Har du msn adr, skriv den gjerne opp i mailen.Prisene avhenger jo av hvor store og hvor mye pynt og personlighet en vil ha på dem.

    SvarSlett