Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 20. mars 2009

Bilder jeg liker godt

Kjenner nærmest den kalde kjettingen på kroppen, der den blir surret rundt meg og låst.



Tror ikke denne knuten hadde holdt til meg, men synes bilde er veldig delikat og fint. Det svart/hvite og det røde tauet. Virker nesten som om sub'en ligger og venter på hva som skal skje videre.



Flott bilde, godt fastbundet sub. Ikke stort en kan få rørt seg føler jeg når jeg ser det bildet.



Det jeg føler når jeg ser dette bilde er skyldfølelse. Hun ligger der alene, kaldt og blottet og venter på straffen sin.



Pirrende og følsomt. Kjenner rissehjulet ruller nedover kroppen min. Hver pigg treffer hver nerve i huden. Det kan kjennes både godt og smertefullt.

4 kommentarer:

  1. Fine bilder, jeg likte spesielt det nest siste :)

    SvarSlett
  2. Meget fine billeder. God weekend!

    SvarSlett
  3. Flotte og pirrende billeder. Kan se vi holder af den samme billedstil. Det 2. sidste hvor hun ligger knælende og venter, er absolut mit favoritbillede. Jeg elsker og genkender den ydmygende og udsatte position hun ligger i, mærker den afventende usikkerhedsfølelse når man ikke ved hvad der venter og hvor lang ventetiden vil blive.

    SvarSlett
  4. Super flotte billeder, mådte stjæle et enkelt, jeg håber du kan tilgive mig.

    SvarSlett