Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 8. mars 2009

Filmene

Var kanskje litt dumt at jeg så filmene så fort jeg kom hjem etter legen. Var vel rundt halv to. Også sjekker jeg for sikkerhets skyld opp hva du har skrevet, for det hadde jeg lagra. Så ser jeg jo at orgasmen ikke kan komme før tre. Og jeg som var så hoven. Kjenner jeg er støl i armene fra i går, men shit, det stopper meg ikke fra å holde vibben.

For å få tankene på noe annet, spiser jeg litt middag. Sjekker hele tiden klokka. Vil ikke miste den pirre-følelsen jeg har i kroppen. Henter vibben og legger den klar på sofaen og danderer putene. Lurer på om jeg skulle sette på en DVD som drahjelp, men tror jeg er bra nok kåt for å få orgasme.

Så er klokka tre, på sekundet. Legger meg bakover i sofaen med det ene beinet på bordet. Vibben treffer best da, samtidig som jeg jobber med bekkenet.
Gud jeg skulle gitt mye for ett par fingre eller en stor dildo også i meg, Bare kjente at det verker skikkelig i fitta. Hver gang jeg vugger med hofta, kjenner jeg hvor hoven jeg er. Leppene er knallrøde og hovne og jeg blir bare våtere og våtere.
Bildene av alle filmsnuttene jeg har sett tidligere dukker opp som lynblink i hode.
Tvang, smerte, styring, vann, el., klyper, stearin, kroker, tau.
Virker som det suser i hue, og jeg begynner å se tåkete, er rett før det går for meg.
Så kommer ilinga i fra nakken og nedover og sprer seg mellom beina. Det skikkelig knyter seg i fitta, og plomma er så hoven. Akkurat i det går så er det så spesielt, det dunker og varmen sprer seg i leppene Åh, må konsentrere meg så jeg ikke går over, setter vibben rett på klitten og lar den jobbe frem og tilbake over klittestrengen. Kjennes ut som en streng, biter tenna sammen. Nå skal jeg komme, det rister i kroppen og nøkker i beina. I det det går, kjenner jeg at det renner, er sikker på at hver nerve i fitta er blottlagt, for jeg har på følelsen at jeg kjenner hver minste dråpe av væske i meg. Hører meg selv nesten små knurrer i det går. Svetten bare popper ut, svett i nakken, panna. Også så skjelven.

Får flere rykninger, før jeg slepper vibben. Klarer ikke å holde den der mer.
Bare en liten berøring på klitten nå hadde fått meg til å hoppe i sofaen. Den er så touchy, bare noen hadde blåst på den, er jeg sikker på at jeg hadde kommet igjen.
Jeg ligger rett ut, pumpa går og det føles så godt.

Bestemmer meg for at det er nok, en orgasme er en orgasme. Vet jeg kunne kommet igjen og igjen, men denne var sterk, ikke alltid at den er like kraftig.
Vet ikke hvor lenge jeg ble liggende på sofaen, men går og setter meg foran PC'en igjen, tar en røyk, etter masse knoting med å få rulla. Drikker litt cola og tørker svetten. Titter på klokka, 15.25. Tar den gjerne i reprise
Takk Master

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar