Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 10. mars 2009

Subspace - en myte eller fakta?

Subspace er det en TILSTAND? Hva skjer og hvordan skjer det?

Var så nyskjerrig at jeg gikk løs på nettet for å finne noe stoff om dette temaet.
Må ærlig innrømme at jeg ikke har hørt om det før, og det igjen pirret meg veldig til å få vite mer om det.

Ordet eksisterer ikke i den Norske ordboka, men er nok et uttrykk innen SM miljøet.
Sikkert fordi det ikke finnes et ord som presis definerer tilstanden, men det er sikkert mange forskjellige uttrykk som kunne brukes, for eks. kunne det være subtrance. Sub fordi suben som oppnår tilstanden – altså underkastet. Trance fordi tilstanden nærmest er en form for trance. Den beste infoen jeg fant var på en dansk sm side. Har prøvd å oversette så godt jeg kan. Så det er ikke min påstand eller mine ord som står under her.

Et utdrag fra siden om to stykker som har opplevd å få subspace, K@os og hans sub/Domina.
Se kilde under.

Når noen går i subspace så gjør dem det fordi de VIL eller har lyst, ikke fordi at det blir for mye. De kan bestemme selv, om de vil gli over i subspace. Tillit og trygghet er naturligvis en forutsettning, for at dem overhode skal kunne komme til det valget.

Når man er i subspace opplever en at ens egen vilje forsvinner HELT, man tenker ikke over at det er riktig og logisk – man bare adlyder.


K@os forteller: "Det er så stort å se gleden og lykken i øynene mine, de er helt tomme og uttryksløse, men opplever jeg at jeg ikke kan utføre det befalende, mens jeg er i subspace er det veldig tydelig på meg, for tårene kommer omgående – det er med andre ord ikke noe filter.

Fornemmelsen av smerte, kulde eller varme er også svak. Jeg har f.eks. aldrig opplevd å fryse mens jeg var i subspace tilstand. Heller ikke følt at noe gjorde vondt.

Normalt når jeg får ordre på å stå i en bestemt stilling, så har jeg det som mange andre, jeg blir følelsesløs eller f.eks. sliten i ryggen. Men når jeg er i subspace så merker jeg det ikke i det hele tatt, og kan derfor bli stående/sittene i samme stilling så lenge det skal være.
Litt av et ansvar for K@os, som skal være ekstra oppmerksom, på hvor han har meg og hvor lenge jeg ”pleier” og hvor lenge jeg kunne klare å stå i en bestemt stilling, eller få smækk med den kjempeharde pisken.

For konsekvensene av hans handlinger vender jo tilbake, når jeg glir ut av subspace igen!"

"Første gang jeg hadde SM setting med K@os (som den gang var sikker på at han var Master *S*), førte jeg HAN til subspace. En – for oss begge – meget sterkt, men også litt skremmende opplevelse.
Han lå heldigvis ned da det skjedde, for han ville ikke ha vært i stand til og stå opp. Arme og bena hans var som bly, og han klarte ikke å bevege dem.
I starten var jeg ikke klar over hva som hadde skjedd, hadde ”bare” opplevelsen av en enorm lystfølelse som gjennomrystet han. Han fortalte seinere etter at det – for han – føltes som om ALT lyst strømte fra føtter og hender og inn mot magen, og samla seg i en MASSIV varm kule av lyst, glede og kjærlighet. Etterpå var det som å få en lang og uavbrutt orgasme. En orgasme som ikke utløste sædavgang, men som blei varene og varene i det uendelige. Den svekket han totalt for krefter, og det varte ganske lenge, før han igjen kunne sette seg opp! Mens det stod på, hadde han kun én tanke utenom den enorme lystfølelse, og det var og adlyde meg."

"Opplevelsen var KJEMPE sterk, så sterk at han etterpå begynte å gråt. Ikke av sorg eller forskrekkelse, men av lykke over å ha oppnådd SÅ stor lystfølelse.
For han falt det mange uklarheter omkring S/M (som på det tidspunkt var VELDIG nytt), sex og kjærlighet på plass med denne opplevelsen."

"Siden da har vi hatt settinger med en del subspace, men det vi mest tenner på, er å se lysten i hverandres øyne, og nyter settingen og dialogen, er det ikke noe vi stresser for å få oppnå."


Ettertanke
Etter å ha lest og skrevet om stykket til K@os og hans Domina/sub, må jeg bare si at dette frister og tenner meg noe voldsomt.
Tror ikke jeg har vært helt i subspace, men det tror jeg Master kan svare meg bedre på. Smerte tenner meg kjempe mye, sikkert rart for mange, men sånn er det for meg.
Jo mer bank eller straff jeg får av Master, jo kåtere og våtere blir jeg. Får på en måte endorfinkikk, noe som passer meg kjempe bra. Blir vel nesten som å bli avhengig av et stoff på en måte. Tenker litt høyt nå, men endorfiner er jo kroppens naturlige morfin, og morfin er jo vanedannende narkotisk stoff. Og da blir en jo JUNKIE da, som min Master kalt det: subjunkie, må ha det....bare må ha det!
Men tror jeg overlater den beslutningen til Master. Det er han som vet hva jeg tåler og hvor langt han kan strekke meg.

Kilde:
http://www.slavinde.dk/sub.html

4 kommentarer:

  1. Wow... det vil jeg oppleve også...
    hvis man kan gi "subspace" en scala fra 1-10 så har jeg kanskje vært på 2 eller 3...
    Tror jeg da... He he spennende lesestoff og lærerikt:)

    SvarSlett
  2. Jeg skal love deg at du har vært der painsub. Du har vært der. Trenger jeg å nevne episoden i dusjen? Det har vært andre episoder også, hvor du har vært på vei eller vært i subspace i lengre eller kortere tid.... :)

    SvarSlett
  3. Ja, det har vel kanskje vært de gangene jeg blir helt fjern og havner i en slags transe. Mister helt grepet på tid og sted og er bare helt vekke.
    Stemmer det Master W, den gangen i dusjen var jeg bra fjern, hehe godt du passa på meg, sånn at jeg ikke frøs for jeg hadde ingen begrep på noe.

    SvarSlett
  4. Det å sette sin sub/slave i subtrance er noe helt spesielt og som krever mye oppmerksomhet og varsomhet fra Master. I subtrance blir sub'en virkelig fullstendig viljeløs og i en tilstand der hun/han ikke er istand til å sette egne grenser og der evt. stoppsignal ikke fungerer fordi sub'en/slaven ikke lengre er i stand til å føle eller kjenne sine egne begrensninger.

    I utgangspunktet kan man ikke tvinge en sub/slave over i subtrance. Det er en tillstand sub'en/slaven selv velger å sette seg i. I slike forhold er selvsagt tillit og trygghet alfa omega ellers vil ikke det være mulig å havne i denne tilstanden.

    Slik jeg har opplevd painsub's subtrancer, går hun inn i sin egen verden, mister kontroll over kropp, tid og sted og rett og slett "flyter" avgårde i nytelse og en trancelignende tilstand.

    Det å kunne dele denne stunden og ikke minst "oppvåkningen" i etterkant, en oppvåkning som er utrolig følsom og som er følelsesladet ettersom sub'en returnerer fra en tilstand der hun nærmest har vært "bevisstløs" i forhold til det som skjer eller det som har hendt.

    Episoden i dusjen som jeg brakte på banen var en utrolig spesiell situasjon. Etter lang tids bruk av flogger/pisker/tau/rep/bambusrør i en lang kvelds setting river jeg med henne inn i dusjen og spyler henne ned med en kraftig vannstråle. Alt dette, den brå overgangen, painsub's "tenning" på waterbondage og tidligere opplevelser denne kvelden bringer henne inn i subspace raskt og hun står og nyter og skjelver og jeg merker hun blir mer og mer borte i sin egen verden, uten i stand til å ta imot inntrykkene.

    Vannspylingen fortsatte en stund til og der inne, skjelvende i kroken forlot jeg henne, etter fem minutter går jeg tilbake, og hun står fortsatt der skjelvende og i sin egen verden, jeg geleider henne forsiktig ut, lar henne tulle seg inn i et håndkle, og bringer henne sakte tilbake til denne verden, og det er da følelsene kommer og det er viktig å være der for å ta imot slik at hun føler at alt er trygt.

    SvarSlett