Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 9. mars 2009

Breath Control eller pustekontroll og orgasme

Tenkte jeg skulle skrive litt om noen av mine opplevelser med pustenektelse, eller BC, Breath Control som det også kalles. Har hatt både gode og dårlige opplevelse med det. Tror ikke Breath Control nødvendigvis har noe med BDSM å gjøre, men det brukes kanskje oftere i det miljøet eller settinger, enn i et vanlig forhold. Skal ikke påstå noe, men det er den infoen jeg har funnet.

Litt om hvordan jeg føler det psykisk og fysisk:
Når Master nekter meg og puste, mens jeg prøver febrilsk gaper etter pusten, men det går ikke. Kjenner hvordan jeg blir svimmel, og jeg kjenner jeg begynner å miste bevisstheten. Det prikker foran øynene og jeg kjenner også at jeg begynner å bli desperat. Og den eneste som har kontroll og kan stoppe det er min Master. Når en er kommet så langt i et SM forhold at en føler en kan stole så mye på din Master at en er villig til legge sitt liv i hans hender, ikke bare si at en kan det, men at en faktisk gjør det på denne betingelsesløse måten, da finnes det ikke lenger grenser for hva en kan oppnå sammen. Da stoler en fult og fast på Masteren sin.

Mine erfaringer er både gode og dårlige.
Vet ikke helt når jeg oppdaget at det å miste pusten forsterket orgasmen min så voldsomt. Mener jeg kan huske det fra et av mine første forhold i ungdoms åra, men da var det ikke noe tanke på at det skulle være en kontrollert og noe med orgasme å gjøre. Tror nok partneren min gjorde det mest for moroskyld. Husker jeg reagerte veldig sterkt, men samtidig var det litt negativt da jeg nesten besvimte. Tviler sterkt på at han som gjorde det, hadde noe formening og hvordan jeg ville reagere, eller reagerte der og da.

I ettertid tenkte jeg at dette tør jeg ikke prøve igjen, men et av mine første møter med Master skjedde det igjen, men da med en helt annen følelse. Må bare legge til at da hadde Master og jeg snakket masse sammen før dette møte. Følte nesten jeg hadde gått i skole, og skjønte at Master var ute etter å bli så godt kjent med meg både fysisk og psykisk. Master hadde ikke spurt meg direkte om jeg likte det, men kjente meg meget godt og er meget erfaren og oppegående person. Flink til å lese mellom linjene, og stadig fikk jeg ulike oppgaver som jeg måtte gjøre. Så han hadde nok fått nødvendig informasjon om meg.

Husker ikke helt i hvem setting dette skjedde første gangen med Master. Vi hadde holdt på hele helgen og jeg hadde full tillit til Master. En annen ting som overrasket meg veldig, var at vi hadde ikke samleie eller brukte noen vibb eller dildo.

Master hadde hatt en lengre setting med meg, brøstene var glovarme og jeg var så klar som det gikk an å være. Så skjer det jeg ikke trodde var mulig. Master legger hånden over nesen og munn. Først er jeg ikke helt med, og etter noen sekunder begynner jeg å få små panikk. Men Master holder grepet og slipper ikke enda. I det jeg tenker at dette går ikke bra, Master må slippe nå, NÅ!!! I det Master slipper taket suger han tak i det ene brøstet mitt. Kjenner den varme våte tungen griper tak og jeg blir helt hinsidig, rett og slett helt borte.

WOW! Jeg går i bru og jeg kjenner orgasmen bare iler igjennom meg. Jeg blir så varm og kroppen er helt skjelven. Kjenner rykningene som bare ruller og ruller i meg. Det er så utrolig sterk opplevelse i det en bare forsvinner i orgasmen. Ja, det føltes som jeg var ”I” selve orgasmen. Kjempe opplevelse. Har ikke prøvd syre, hehe men kan tenke meg litt av samme opplevelsen. Den orgasmen satt i hodet mitt lenge. Husker jeg var så overrasket over at det gikk an å få en slik orgasme uten å bli stimulert med vibb eller dildo eller samleie. Var det virkelig mulig? Det kan jeg skrive under på at det var.

Har også hatt dårlig erfaring med pustekontroll med en Master. Det er ikke alt en kan bruke, for eks pute og ting som dekker hele fjeset. Poenget er ikke at en skal besvime, så det er viktig å stoppe i tide. Tror nok det er viktig for Master at han ser reaksjonen til sub'en, både farge, utrykk og kroppens reaksjon.

Litt om mine syn på hensyn ang. pustenekt.
Er nok ikke lang grense mellom ok og veldig farlig, så jeg kan ikke anbefale det for de som ikke har noe erfaring med det fra før. Mange ting en må ta hensyn til, for eks. om sub'en har astma, klaustrofobi, andre fobier eller epilepsi eller andre ting som gjør at det ikke er bra å bruke pustekontroll. Kan jo være at sub'en har opplevd negative ting , og som gjør at han/hun får skikkelig panikk. Pustenekt skal vel etter min mening være godt for sub'en også. Ikke bare en ting Master/Domina blir tent på.


Pustkontroll tenner meg også under straff.
Ikke bare når sub'en skal få orgasme.
Orgasmen er jo bare desserten.

3 kommentarer:

  1. Dette har vi snakket mye om, jeg og noen venner med felles interesse.
    Fikk forespeilet meg dette scenarioet innen pustenekt. Jeg følte at det ville gi meg panikk, men det var slett ikke tilfelle.
    Det var faktisk veldig pirrende.

    Da jeg ikke har min egen Domina, ble "forestillingen" ikke drevet så langt som du beskriver her, men fikk fortalt at det kan forsterke orgasmen noe kolosalt.

    hilsen
    subbe

    SvarSlett
  2. La utdrag av denne bloggen inne på SMil, men følte jeg ble misforstått veldig.
    Virket som det var mange bedre vitende der inne og hele greia ble helt feil fra min side.
    Dette er ikke noe jeg oppfordrer andre til, men ville bare skrive om temaet og min opplevelse av det.
    Det er mye som kan være farlig innen BDSM hvis det ikke er riktige folk som driver med det. Det kan være alt var å bli bunnet, vann, el og BC mm.

    SvarSlett
  3. Måtte bare skrive det. Får oppleve BC igjen, noe som er såååå deilig og godt, pirrende mm.

    SvarSlett