Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 17. april 2009

Hva kaller din Master/Mester eller Hesker deg?

Siden jeg var så sløv i går med innlegg må jeg være litt flinkere i dag, så Master blir fornøyd.
Har lenge prøvd å finne sub/slave navn som passer når en er snill eller når en er slem.

Vi er jo forskjellige suber alle sammen, noen tenner på søte navn, og noen på de mer frekke. Personlig er jeg av den som tenner på de frekke. Nesten sånn at jo frekkere de blir jo mer provoserer det meg og tenner meg.

Master`s favoritt er vel: Pinglefitte og onanistsvin. Tror jeg bare tillater at det er kun Master som tiltaler meg med det navnet. Merker piggene skyter ut så fort jeg ser navnet, men samtidig skjer det også noe med meg.
Det finnes jo en del navn som: sub - slave - tøs - tispe - hore (hore syns jeg ikke har noe med sm å gjøre, men det er min mening da).

Hva bruker din Master når han er sint på deg, eller når du har vært snill? Bruker dere flere navn?

Kunne tenke meg forslag til frekke sub navn, så kom med forslag. Alle blir tatt imot med takk.

Ellers vil jeg ønske alle suber en riktig god helg, håpe den blir litt smertefull. Selv har jeg fått FRI i kveld, så jeg lurer på om jeg skal be noen hit. Får se, eller om jeg tar meg en tur ut. Uannsett om det blir setting eller ikke på deg, så kos deg.

3 kommentarer:

  1. Slavefitta er vel et frekt navn, både med og uten pp pastiller:)

    CC

    SvarSlett
  2. Eller mastersmus... den glemte jeg:)

    SvarSlett
  3. Fine navn det. Den første likte jeg litt. Mastersmus blir litt søtt for meg.
    Skrellefitte er jo ganske kraftig uttrykk, og ikke minst pinglefitte. Fordi jeg ikke ser meg som noen form for pingle, og det vet Master meget godt. Fin måte å få meg våken på, men ikke hvem som helst som får kalle meg deg.
    Takker for tips, og kom gjerne med flere folkens.
    Vær litt kreative nå..

    SvarSlett