Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 20. oktober 2009

Så kåt at det gjør rett og slett vondt

Er det virkelig mulig å gå sååå kåt over lengre tid at det til slutt nesten er vondt. Lengten etter Masters ris og hard tukt og dressur, suger i meg. Hver nerve er på høyspenn og jeg kjenner fitta jobber. Det går hardt på truseinnlegg om dagen.
Prøver alt mulig sånn jeg bor nå å hjelpe på kåtskapen, men det ser ikke ut til å hjelpe, tvert imot. Virker nesten ut som jo mindre tilgang en har, jo mer kåt blir en. De rundt meg skjønner ikke noe hvordan jeg lider, men prøver å te meg så godt jeg kan.
Har vært så ille at jeg nesten har trøkt hele dusjhode inn i fitta. Dessverre har jeg ikke massasje dusj her jeg er nå, men den gir meg de etter lengta orgasmene.
Men - jeg savner jo masse mer. Vet at det snart er rett rundt hjørnet. Kanskje derfor jeg blir bare kåtere og kåtere.
Hjelper vel heller dårlig at jeg sitter og ser på bondage filmer om dagen og da. En fattig trøst for en slave.
Så her sitter jeg, godt presset mot g punktet og vugger meg frem og tilbake, forlengs som sidelengs.
Drømmer om maskina som kunne stått under bordet her, som tok meg med dype tak. Mens fittesafta rant nedover dildoen som er satt på. Høre lyden av spurtorgasmen som renner ned på gulvet. Holder meg godt fast i bordet for ikke å detta av stolen i det jeg kommer.
Øker tempoet på maskina i det jeg hiver meg bakover i stolen, nesten sånn at den tipper bakover.
Tenk å ligge bundet på et bord nå, med armer og ben godt trekt fra hverandre. Ligge der med blindfold og ørepropper. Ligge å riste av spenning, ikke høre eller se.
Så kjenner en ett par hender som stryker over kroppen, så ett par hender til og så ett par til. Mange sultne hender, som stryker over kroppen og leter seg frem til alle åpne hull.
Nei, jeg får vel slutte å fantasere, det hjelper lite. Er vel heller kloster jeg skulle tenkt på om dagen, for akkurat nå føler jeg meg nesten som ei nonne.

Det er jo godt å kjenne kroppen funker da, selv om det er slitsomt. Master sa til meg at jeg bare fikk være tålmodig, for han kommer snart.
Får bare bite tenna sammen og bruke dusjen så flittig jeg kan.
Benytte vibben så fort jeg er alene, selv om jeg kommer så fort at jeg nesten ikke rekker å legge meg tilrette. Føler meg nesten som en kåt springfjær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar