Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 4. april 2010

Mitt første møte med Nonna

Ja så sitter jeg her da, med godt mørnet baken. Det var godt å få satt sine bein der inne og det var langt unna så farlig som jeg trodde, tvert imot. Hadde vel håpet på litt mer action, men det dro seg på utover kvelden.
Etter å ha sittet på stolen og verket etter at noe skulle skje, så bare skjedde det.
Jeg ble med en opp på loftet eller hemsen og inn i et rom innen for det rommet igjen. Der fikk vi være helt alene.
Må innrømme at jeg var litt nervøs for hva som ville skje, men jeg var så sulten på å få smake pisken at det fikk bare stå til.
Og det ble en lang og deilig setting.
Først ble jeg beordret til å sitte og han stikker for å hente redskap, ulike pisker mm.
Så får jeg gjennomgå med en slags hestehale pisk/flogg. Mange tynne hårstrå eller hva det var, den var både god og kunne også svi godt.
Hele kroppen fikk gjennom gå av den. Etterpå legger jeg meg på magen og han går løs med bare hendene, kjenner det varmer godt.

Etterpå går det i ett, hender, pisk, flogg osv. Må innrømme at jeg ikke helt får med meg hva som skjer, for jeg lar bare slagene forplante seg inn i kroppen min, samtidig som jeg nyter det av fulle drag. Han må ta flere pauser og kommer tilbake og fortsetter med meg. Det blir på rygg og mage og tilbake på rygg.
Jeg får også noen deilige orgasmer.
Men etter at jeg får små kramper over hele kroppen, velger han å slutte og sier at nå er det nok.

Domina blir litt engstelig da settingen varer så lenge og hun kjenner meg og vet at jeg faller fort i en slags transe. Men det gikk bra, jeg kommer til meg selv og får kledd på meg.

Da jeg går ned igjen, ser jeg at flere har gått og at dem er iferd med å stenge.
Rart hvor fort tida går når en bare nyter.

Ser frem mot at Master kan ta meg til smerterusen og håper det ikke blir så lenge til.

3 kommentarer:

  1. Meget godt fortalt painsub:)
    Mvh flunde

    SvarSlett
  2. må GRATULERE suba med ny master og meg som vikar dtte skal bli moro å være med på
    madam

    SvarSlett
  3. Takker så mye Madam. Ser virkelig ut som jeg har funnet den Master jeg trenger nå. Nesten for godt til å være sant.

    SvarSlett