Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 27. oktober 2011

Fotosession utsatt

Fotosession blir utsatt til neste uke. Er ikke helt 100% topp form.

4 kommentarer:

  1. Hei Miss Pain!
    God bedring ønsker jeg deg. Ha en fin helg!

    slave stein

    SvarSlett
  2. Har sagt før at du må stelle pent med deg selv, god bedring!

    Eddie

    SvarSlett
  3. God Bedring snuppa,men ser du er på maler kurs så du er vel bedre:)
    subjenta

    SvarSlett
  4. Var ikke bare meg som var dårlig denne gangen. Skal pleie meg selv Eddie og subjenta.
    Koselig med omtake slave stein og dere andre to. Sånt varmer.
    Fått oppdradd slaven min litt også, så nå er han snart tilbake etter å ha vært her i tre dager. Må få kjøpt meg flere underlags laken, for det blir mange sprut orgasmer i løpet av ett par dager.

    SvarSlett