Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 15. oktober 2011

Pain klinikken

Ja nå er det lørdag og nok en sm dag. I går var vi tre stykker her, kjempe moro.
Tøsa har jobbet iherdig å orden og vasket i leiligheten. Så det må vanke litt bonus på henne i kveld.

I går fikk jeg ordna en sub duell mellom slaven og tøsa. Hvem som tålte mest slag og spank. Det ble uavgjort. Flinke var dem begge to. Ente opp med røde fine rumper på dem begge.
Etterpå ble det godprat og kos. Ble sittene i flere timer å hygge oss foran tv,n.


Hvordan det blir i kveld vet en jo ikke, men vet at slaven pasienten kommer, så det blir spennende. Tenker det blir lek med elektro. Tøsa skal markeres som den slaven hun er.

Snakket med Master på msn i sta, tror han våkna litt da han skjønte jeg var begynt å strekke grensa en del, med å være Domina, hmmmmm Digg det også.
Så lenge jeg får lov å ha min sexslave, er jeg fornøyd. Litt umulig må jeg jo få lov å være, lenge siden jeg har blitt oppdradd nå. hehehe
Må ærlig innrømme at jeg svaner skikkelig spank, men men, det kommer nok. Enn så lenge spanker jeg andre og trives med det også.

3 kommentarer:

  1. Hei Miss
    Må si jeg sitter her kåt,små nervøs og spent etter Din harde behandling og den behandlinga som venter meg. Det var morro å hilse på en av Dine slaver i går, og gleder meg til å treffe en annen i kveld.
    Hilsen tøsa Ofelia

    SvarSlett
  2. Ja det blir spennende. Var skikkelig moro i går. Godt å få pasienter med kroniske lidelser som kåtskap. Det gjelder både deg og han som var her i går. Så nå er du klar for å assistere meg tøsa. Kommer jo snart en ny pasient her. Du har vært kjempe flink som husslave i dag, så det vanker nok noe godis på deg i kveld om du fortsetter å være lydig da. hmmmm

    SvarSlett
  3. Herlig å se dere har det gøy.hils slaven:)
    subjenta

    SvarSlett