Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 7. november 2011

Fotosession lørdag 12 nov.

Vi prøver igjen og setter datoen for fotosession den 12 nov. Håper helsa er med oss og at alt klaffer denne gangen. Ser ut som jeg får både ha Master og sexslaven min her samtidig og det er jo bra. Trenger sikkert litt hjelp ang. å ta bilder. Har nettopp hatt Master på middag her, så vi har sittet og planlagt hvordan vi skal ta bildene. Tror og håper dem blir kjempe fine. Står ikke på å ha ideer, er bare å få dem frem og at det blir like fint som en håper på.
Kanskje det blir bilder av sexslaven og meg sammen også, da i en helt annen rolle.
Både suba og bitcha kommer frem.

2 kommentarer:

  1. Håper det ordner seg på lørdag Pain, og vi ser fram til bilder på bloggen etterpå. Husk at det går an å bestille fotograf også, selv om jeg skal til England nå til helga.

    Klem,
    Eddie

    SvarSlett
  2. Sant det. Ser ut som jeg må ty til din hjelp. Sexslaven jobber veldig ustabilt og vet ikke alltid når han er her, det skjer forandringer hele tiden. Og da er det verre å ordne noe sånt.
    Fint om vi tre kunne funnet en dato som pssset.
    Skal ta det opp med Master i kveld, og se om vi kan ta en annen dato.
    Klem

    SvarSlett