Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 15. november 2011

Nok er nok

http://subenmin.blogspot.com/2011/10/sa-var-denne-gotteposen-spist-opp.html

7 kommentarer:

  1. Nå er det slutt en gang for alle. Blir dårlig av den frem og tilbake greia. Orker ikke være roten til trøbbel og bråk.
    Vil ha ekte vare jeg nå. Master kom og bank meg. Trenger det nå, merker jeg.

    SvarSlett
  2. Hei snuppa.Har du spist opp alt gotteposen nå,og ser realiteten iøyan?Så bra,Ja man blir dårlig når man ikke blir behandlet med respekt og tenker bare på kun sitt eget ego,få oppleve alle de goder hos Deg.Men Du har jo opplevd og fått mye "goder"selv da,så kanskje Du bare skal tenke på de gode opplevelsen du har hatt med han og glemme hele fyren ellers!Tenke på de gode og ikke på de negative...det er så kjipt!
    Stoor førjulsklem fra subjenta.=trine48.

    SvarSlett
  3. Det er jo sant subjenta. Alt har bare vært helt topp, spess. også fordi Master har vært syk og jeg har fått masse goder. Det å finne en som ikke er gift og kan gjøre disse tinga også, tror jeg nesten er umulig virker det ut som, hehehe
    Det kommer nok flere gotteposer, som har sin egen gode smak.
    Er vel like mye at en blir jo gla i de dumme slavene hehehe, liker å bry meg om personen også, ikke bare bry meg. Men formen er langt bedre i dag. Stor stor klem til deg subjenta, mega gla i deg.

    SvarSlett
  4. Juling skal du få!!!! Når skal vi ta det?

    SvarSlett
  5. Uka som kommer kanskje??? Ja jeg trenger skikkelig juling. Sulten over hele meg.

    SvarSlett
  6. Bare å si fra, jeg har ettermiddagene/kveldene og helga ledig jeg :)

    En ting er sikkert! Du er overmoden og trenger skikkelig bank og jeg trenger å banke... det er jo vinn vinn situasjon det jo.

    SvarSlett
  7. Bare å ta seg en tur i helgen det. Så sant så sant.

    SvarSlett