Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 21. januar 2012

Mens jeg venter på postmann og Master

Uff blir sprø av å vente på postmannen skal komme med tingene jeg har bestilt på nett. Hver dag står jeg med hue nedi postkassa i håp om å finne en hentelapp fra posten. En lapp har kommet, tauet.

Nydelig tau som jeg gleder meg til å kjenne på kroppen. Og siden det ikke har vært tid til det enda, tenkte jeg at jeg kunne teste det med sex kompisen min. Han går med på alt jeg vil, så og si.
Etter å ha bundet han ganske bra, testet jeg litt elektro sex med han.

Lekte meg litt med camera, ikke sikkert det ble så bra kvalitet, men litt moro å prøve litt forskjellige måter å ta bilder på.

Tror jeg mangler litt til, før vi får det slik vi ønsker, men vi er ganske nære og det var slettes ikke vondt uti fra stønnende som kom fra han. Hadde litt moro der jeg satt og så på en som var så nær ved å komme. Samtidig som jeg masserte mellomkjøttet bak pungen.
Melka han skikkelig før han fikk lov å få utløsningen. Skal si han kom, godt det etter så lang forspill stakkar.

Etterpå var det min tur. Fikk deilig oljemassasje før han tok frem glassdildoen. Og som det var med han ble det også med meg. Så lang forspill uten å få orgasme kom jeg som en foss mange ganger. Deilig nytelse for begge.
Takker for en nydelig fredagskveld sexslaven min. Og husk, neste gang skal du få drikke min champis, som du liker så godt. 

2 kommentarer:

  1. Måtte le litt for meg selv her. Når sjefen er borte (katta) danser musene på bordet. Men her blir det mer, "kommer kuken på bordet". Uff ha meg unnskyldt at jeg går og er overstadig kåt om dagen. Er rett før postmannen blir voldtatt her.

    SvarSlett
  2. Grønn av misunnelse på han som er så heldig å bli bundet av deg

    SvarSlett