Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 28. februar 2012

Kååååååååååååååååååååååått

Deilig vibber

2 kommentarer:

  1. Ser ut til at våren kommer tidlig i år?
    Godt å se at du holder det ved like, det er viktig å trene for å bli god!Særlig med tanke på den nye du skal ha etter hvert.
    Begynner å få litt vårfornemmelser jeg også, og det hjelper å høre at det gjelder flere.

    SvarSlett
  2. Løsta har det heldigvis aldri vært trøbbel med. Sendte en bestilling på nye leketøy i går. Så nå venter jeg bare på noen pasienter som har lyst å leke litt og som tørr litt. Sex slaven min kommer til uka, så da får han gjennomgå. Gooood.
    Våren er på vei og det er bare å nyte og suge til seg.

    SvarSlett