Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 14. juni 2012

Endelig har jeg Magic Wand her

Endelig fikk jeg Magic Wand tilsendt i posten med flere ulike tilbehør. Så nå kan jeg leke fritt alene.
Bare noen få justeringer så blir det topp.
Har brukt den flere ganger alt og den står til forventningene.

Sexslaven min er snart på beina igjen og klar for nye spill. Imens kan jeg kose meg med Magic Wand og de som skulle dukke innom for litt spank.


12 kommentarer:

  1. Den ser da fin ut! Sikkert mange områder du kan bruke den på Pain. Som vanlig er jeg svak for alt som går på strøm vet du....
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, skulle ha fått fiksa maskina mi, fått fiksa den litt. Men må ha en annen dildo.

    Miss Pain

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg får kanskje ta en titt på den. Se hvilke som kan passe.

      Slett
  3. Hei. Hvordan kommer man i kontakt med deg. Tenker på bestilling av pisk

    SvarSlett
  4. Du kan kontakte meg på msn. bicco@hotmail.no

    Hilsen Pain

    SvarSlett
  5. Hei snuppa,hvor har du kjøpt den Magic Wand?Vurdere å kjøpe meg en selv.. hihi.. klem.. Trine.

    SvarSlett
  6. Du har jammen skaffet deg mye spennende saker Miss Pain. Spennende å følge deg.

    Slave stein

    SvarSlett
  7. Kan vi få se et bilde av den i bruk?

    SvarSlett
  8. Hei. Er du åpen for å treffe nye underdanige slaver? Er veldig fascinert av din blogg og ditt vesen, og jeg ville gjerne tjent deg.

    SvarSlett
  9. Hei Anonym
    Visst vil jeg treffe nye underdanige slaver. Slaver, da går jeg ut fra dere er flere.
    Hvem er så du? Erfaring? Alder?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er nok dessverre bare meg. En mann på 35 fra Oslo. Har nok ikke så mye erfaring, men det bor et underdanig slavekrek i meg som ønsker så veldig å bli brukt ydmykt som et redskap for din nytelse. For jeg ser på meg selv som et redskap som bør brukes akkurat slik du vil. Hvis du ønsker så kan jeg sende deg en mail med mere info og bilder.

      Slett
  10. Tror Eddie må komme å ta bilder av meg når jeg bruker hjelpemiddlene mine.
    Skulle ikke du det da Eddie. Savner forresten massasjen din også, fin avslutting på fotosession det.

    SvarSlett