Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 19. november 2012

Gleder meg ikke lite til onsdag og helgen da.

ÅÅÅ nå er jeg bra kåt altså.
Over en uke uten orgasmer er jo nesten en rekord.
Hadde jeg vært slave nå, så hadde det vært greit, men det er jeg neimen ikke.

Endelig tilbake til normal gjenge igjen etter noen dager på sykehuset. Operasjonen gikk veldig bra, så langt i allefall. Skulle ikke anstrenge meg på ett par uker, men herregud. Orgasmer kan jeg da ikke takke nei til, så får det heller briste og bære.
Overlever sikkert om jeg skulle blø litt, hehe

Da er det bare å gjøre seg klar til onsdagen, tømme seg så godt det går an. Analorgasmer er bare sååååå deilig + alle de andre som kommer med. Får nok finne på noe sprell med slaven også.
Siden jeg fikk den nye buttpluggen i meg sist, så får vi vel teste den ut på slaven denne gangen og ta noen fine bilder.

Helgen er jo ikke borte den heller. Da får jeg nemmelig besøk av en hyggelig Master med hans slavinne. Har nemmelig fått lov å leke med slavinnen, så da blir det show og moro og masse bilder om vi husker.
Dette er ikke en skvetten slavinne, så kanyler og saltvann blir nok brukt både her og der.
Bilde av en oppsvulmet klitt fylt med saltvann hadde vel vært noe på bloggen.

Gleder meg masse til besøket både onsdag/torsdag og helgen.

3 kommentarer:

  1. Nærmerer seg fort nå. Kun timer igjen til jeg og tøsa dukker opp;)

    SvarSlett
  2. Ja, da var dere her, og har reist. Det ble en minnerik ettermiddag og kveld. Meget flott slavinne du har, henne kan du være bra stolt av.
    Kjempe moro var det å være med på settingen, og takker kjempe mye for massasjen. Den var nydelig.
    Håper dere kom vel hjem.

    SvarSlett
  3. Herlig at du koser deg bra MissPain... og at du har kommet deg igjen:)
    Blir min tur under kniven på onsdag... å jeg gleder meg til å få det overstått og håper på bedre dager..stooor klem:)subjenta trine

    SvarSlett