Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 27. januar 2013

Måtte tirsdagen være her snart.

Bokstavelig sikler mot tirsdagen. Endelig kommer slaven igjen. Får nesten spasmer når det har gått over en uke siden sist, og g punkter er så hovent og klart for ny økt at det formelig renner av fitta.

I kulda som har vært nå, er jeg sikker på at det ble rimfrost på fitta. Ikke bra å være ute når en er så våt og kåt når det er så kaldt ute.
 Godt ikke fittesafta fryser sånn at åpningen tetter seg, som vannrør, hehehe Ja det hadde tatt seg ut.

Når han kommer nå på tirsdag, skal jeg rett og slett voldta han mens han ligger godt fastbundet i sengen. Og der skal han jaggu få ligge lenge, mens jeg rir han til han ber om nåde.
Denna gangen er det min tur.
Nei, får vel finne vibben vel, er helt gåen jeg nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar