Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 8. juli 2013

E.R. skal tøyes

I morgen er det den store tøyedagen, hehehe slaven skal tøyes til max vidde. Så langt som det går an.
Sist manglet det ikke mye før hele hånda var inne, var bare litt av knoken igjen.
Dette må vi jobbe mer med i morgen.

Og dere, jeg glemmer ikke brikka i kamerat igjen. Det blir bilder selvfølgelig.
Før og etter tøying.

Skulle gjerne hatt benken i stua, men får se hva vi får til. Gikk jo bra inne på rommet også.
Skal bli både stue og bad til slutt, sånn at jeg kan yte alle aktiviteter som enema og mye annet.

Gleder meg voldsomt til at subjenta kommer nedover og at vi kan ha en skikkelig felles setting med Master Wheeli og meg.
Alle rom tas ibruk, men det er en stund til enda, men tida går fort.

Nyter sommeren med sol og slaver mm.
Akkurat ferdig med en artig padd jeg har laget.



Sexslaven min glimrer med sitt fravær, men er veldig klar over hva som venter han. Ikke alltid det passer med jobb og fritid, men jeg vet han kommer. Det bobler over av kåtskap hos han, like mye som det gjør av meg om dagen.
Snart blir jeg den mobile Domina, så da kan jeg følge etter han, hehehe gleder meg.

Ønsker alle en riktig god sommer, og at alle slaver blir like varme og røde på baken som ellers på kroppen. Ikke bare sola som kan varme vet du.


ps. Ikke glem å sjekke slavebloggen. Det kommer stadig skriv fra slavene der om deres opplevelser hos Miss Pain

2 kommentarer:

  1. Dette innelegget ga deg 10 slag med pisken subesurra.
    Miss Pain

    SvarSlett
  2. Ja, jeg skjønner den at det kan bli meget ømt å sitte på rompa mi etterhvert..

    SvarSlett