Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 3. juli 2013

Takk til slave Birk

Ja ja, ikke alltid en vet hva som skjer bestandig. Og sånn er jo livet.

I kveld ble kontrakten med slave Birk og meg slettet.
Det vil si at jeg ikke eier han mer.
Håper han finner en Domina som er streng nok for han, for han trenger stramme tøyler.

Det har vært en fin tid, og slave Birk har vært en flink slave. Vi har fått utforsket mye, både med kateter, sounding, kanyler mm.
slave Birk er en slave en kan gå langt med om en har tid. Hjelpsom og flink har han vært.
Så trenger du referanse er det bare å ta kontakt med meg.

Ønsker deg all lykke til slave Birk, vi snakkes jo på nett.



2 kommentarer:

  1. Er bra man ikke vet morgen dagen,,eller hva som skjer utover dagen,, den dagen,, er vel sånn, at noen kommer og noen går :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jada. Kan ikke klage jeg. Har mine faste + en jeg eier fult.

      Slett