Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 4. november 2014

Er bare så kåttttttttttt

Skulle ha sovet nå, men nei da. Etter 4 onaneringsrunder i kveld skulle det ha dempet litt på kåtskapen men tvert i mot.
Klitten er stenhard enda jeg ikke har rørt den, det dirrer og jeg kjenner små krampetak. mmm
Er jo ikke akkurat vondt, men jeg skulle gjerne ha sovet litt.

Er nesten samme følelsen som lavt blodsukker.
Skjelven, rastløs, og stresser rundt i heimen.
Skal ikke klage da, herregud ikke alle som har det sånn.

Prøvde å se en film da jeg la meg men nei da. Hva tenkte jeg på da tru????

Nå er det jaggu ikke så mange timer til han står i døra bokstavelig talt, så kommer den til å stå i døra.

Da er det bare å flenge av han klærne og gyve løs.

Håper mine andre slaver har det litt på samme måte når de kommer til meg.
At jeg gir dem den behandlinga de liker og ønsker.

De får sin utløsning og orgasme.

Siden ikke jeg gjør det og har kun en sexslave  så blir det litt spessielt. Det er veldig lenge siden sist han var her nå, så det føles velfortjent ut synes jeg.

Så nå låser vi dører og ned mer persienne og den nye til verandadøra. Alt er klappet og klart for tre deilige dager.

Alle avtaler er booket bort, ingen får forstyrre oss nå. Bare postmann som kan få slenge noe i postkassa.

Skulle nesten bittelitegrann ønske at det var en annen en som også slet litt med å sove nå, men er jo best at han sover. Skal jo være opplagt i tre dager nå, trenger all den energien han kan få.


God natt da dere.

Lover å ta bilder, skal skjerpe meg der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar