Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 2. oktober 2016

Lørdagskveld og tid for litt tv titting.

Ja så var kvelden kommet og vi bestemt oss for å legge oss litt tidlig. Bare slappe av nakne i sengen og se på tv. Det hadde vært en fin dag på alle måter. Godt å bare kunne ligge nær hverandre, kjenne lukten og varmen i fra hverandre.
Legger meg mellom bena til wetlovers og lar kuken hvile under mitt kinn. Kan jo ikke la være å suge den litt, lar tunga sleike seg oppover som kuken skulle vært en softis.
Deilig å bli pusla litt i håret mens en ligger der og bare slapper av.

Mens jeg ligger der får jeg en ide. Finner frem den grønne sprayen som bedøver ganen litt. Fikk så lyst å suge dypt. Gir meg selv to gode dusjer og hoster litt. Litt ekkelt er det, men det går. Legger meg på siden av wetlovers sånn at han kan dytte kuken så langt han vil inn. Bånner ikke men kjenner at jeg tar den langt dypere enn vanlig. Deilig å kjenne spyttet blir seigere og kuken glir lettere og lettere inn.
Plutselig er det som et dyr våkner der han ligger og tar et godt grep over munnen og nesa mi. Stenger skikkelig for at jeg ikke skal få puste.

Fader jeg blir så kåt at det. Samtidig som han klemmer godt på brystvorta. Kjenner jeg blir god og våt.
Så slapper vi at og jeg døser litt av, før jeg igjen kjenner den store hånda tar tak over munnen igjen.
Jeg kjemper med ben og armer, men han tar fort den løse hånden og trekker den ned. Phhuuu der trekker jeg luften med et hiv. Kjenner kuken hans blir god og stiv og vet at han elsker dette like mye som meg.
Etter en stund er jeg nesten desperat kåt og han tar godt tak rundt hofta mi og kjører hele kuken så dypt inn han kan.
Gir noen harde jukk mens jeg kjenner første spruten kommer. Er som en pumpe i meg. Når kuken går inn presser han mot g-punktet og når han drar kuken ut og og kanten på kukhodet trekker seg ut spruter det som om det skulle vært en lekkasje i en slange. Det blir så vått.
Så er hånda der igjen og jeg prøver å trekke pusten så godt jeg kan før han stenger til helt. Han holder vel ikke mer enn i 15-20 sek selv om det virker lengre. I det han slipper splasher det ut.

Han holder på lenge og det er helt utrolig hvor mye væske det er som kan opparbeide seg i g punktet.
Kukhodet treffer akkurat der det skal for at det skal bygge seg opp på nytt. Først noen harde dype kjappe tak, så noen rolige, nesten irriterende rolig tak, der jeg kjenner det går for meg.
Om lyden var heftig som jeg tok opp sist, så var det bare en forsmak, for nå klaska det og spruta og surkla for hvert tak.

Tenker at nå får jeg ikke flere orgasmer og skal til å si at vi kan avslutte nå. Kuken glir ut og jeg tenker at nå var vi ferdig. Men neida, likefort som den datt ut gikk den inn og wetlovers bare travet på.
Nå eller aldri virket det som og jeg kjente orgasmen bare bygde seg opp. Plomma var så hoven, er det mulig. Kjente armen holdt rundt livet mitt, for nå skulle kuken helt i bånn og det klarte den fint.
Hører wetlovers stønne bak meg og i det jeg kommer hører jeg at han kommer han også.
Det er jo bare så deilig da, og kunne komme samtidig.

Etter en dusj og noe å drikke må vi legge oss for å sove. Stryker wetlovers over bryste. Brøste hans er som en blomster eng, masse deilig hår. hehe

Hmmm nydelig sier jeg og gliser. God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar